Skip to main content

Is er een mogelijkheid dat als mijn huidige telefoon afbetaal in het abbo, dat ik daarin opnieuw  over de resterende maanden een nieuwe telefoon zou kunnen bij doen in het abbo

Hoi @Arrie91

Welkom op het KPN Forum! Wanneer je een nieuw toestel wilt, maar je contract is nog niet verlengbaar en je hebt nog een lopend toestelkrediet, dan is er een mogelijkheid om toch met een nieuw toestel te verlengen. Je dient daarvoor eerst het toestelkrediet af te lossen.

Vanaf de maand nadat je afgelost hebt, zetten we je abonnement om naar een Sim Only abonnement. Vanaf dan kan je je contract verlengen met een nieuw toestel, ook als je contract regulier nog niet verlengbaar is. Neem daarvoor contact op met onze Klantenservice 0800-0402 (gratis) op bezoek één van onze winkels. Let er op dat je, door op deze manier te verlengen, een nieuw contract aangaat met een nieuwe looptijd. Een toestel aan een abonnement toevoegen voor resterende maanden van een bestaand contract, is dus geen optie. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Voor alle lezers: bovenstaande was in september 2020 nog het geval. Inmiddels is het niet meer mogelijk voortijdig te verlengen door eerst de lopende lening af te lossen.

22 januari 2022.