Skip to main content

Goedenmiddag

 

Ik heb nu al 3 keer met kpn contact gehad en word telkens ergens anders doorverwezen. Volgens mij word het belang van dit onderschat. Ik ben bezig met een hypotheek aanvraag en mijn contract met jullie is al sinds vorige maand beëindigt. Dit is nog steeds niet door gegeven aan het bkr waardoor de status op lopend staat. Alle medewerkers geven me gelijk dat alles netjes is betaald en me contract idd vorige maand is beëindigt maar kunnen mij dan opeens niet meer verder helpen. Laatste medewerker geeft aan dat ik via mail contact moet opnemen met 1 of andere afdeling, ik hele mail opgemaakt is het een onjuiste mailadres Wstcollection@kpn.com. Ik vind dit echt kwalijk en ben not amused met jullie service

Ik en me huishouden zijn al jaren lid en vind jammer dat kpn ondanks de fout na meerdere telefoontjes dit probleem niet opgelost kan worden. Ik moet een uittreksel van het bkr naar de bank sturen voor me hypotheek aanvraag. Ik kan hierdoor misschien een negatieve advies krijgen en/of minder geld lenen. Ik hoop dat jullie dit zsm oppakken en de fout herstellen 

 

 

Hoi @Gioser. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelende situatie. Ik begrijp dat je dit graag zo snel mogelijk een jouw hypotheek rondt wilt hebben. Je kan het beste mailen naar rb@kpn.com, dat is het juiste adres. Zet in dit mailtje je klantnummer en de uitleg dat je lening volgens ons af is gelost maar nog niet af is gemeld bij het BKR.

Ik weet niet precies hoe snel je een reactie krijgt, maar ze gaan er in ieder geval zo snel mogelijk mee bezig. :slight_smile:

 


Hoi @Gioser. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelende situatie. Ik begrijp dat je dit graag zo snel mogelijk een jouw hypotheek rondt wilt hebben. Je kan het beste mailen naar rb@kpn.com, dat is het juiste adres. Zet in dit mailtje je klantnummer en de uitleg dat je lening volgens ons af is gelost maar nog niet af is gemeld bij het BKR.

Ik weet niet precies hoe snel je een reactie krijgt, maar ze gaan er in ieder geval zo snel mogelijk mee bezig. :slight_smile:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!