Skip to main content

KPN medewerker Ik heb heel graag dat jullie telefonisch contact met mij opnemen op telefoonnummer 

admin: gegevens verwijderd ivm privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@Celloke77 Zo werkt het niet hier op het forum Tevens is het een openbaar forum dus iedereen kan hier jouw nummer mee krijgen.

Als je vragen heb kan je ze hier op het forum stellen.

Anders kan je zelf contact opnemen met de klantenservice  0800 0402  of via de chat.


Dankjewel voor je snelle reactie. En hoop dat je met vraagt ecli frustratie serieus wilt nemen

Enige tijd geleden heb ik contact met een collega van je gehad en vroeg mij het adres en zelfs het voormalige adres waar ik had gewoond kon hij niet terug vinden Wat ik al vreemd van Ik moet eerlijk zeggen twee toestellen ben ik kwijt oftewel van me gestolen de andere heb ik letterlijk nooit ontvangen maar zijn wel betaald dus het komt er op neer dat ik of mijn geld terug wil of dat ik die toestellen alsnog krijgt ze niet betaald zou zijn geweest dan kan ik het begrijpen maar voorlopig zijn ze wel betaald en ik neem aan dat jij zelf ook niet voor iets wil betalen wat je nooit ontvangt graag hebben dat je hier telefonisch contact met mij opneemt op xxxx Mocht dat niet mogelijk zijn dan op Met vriendelijke groet


Nogmaals dit een openbaar forum zet hier GEEN privé gegevens neer.

Vaak helpen eerst medeklanten elkaar en wanneer je topic aan de beurt is springt een KPN medewerker bij om te helpen.

 

 


Beste Roos. Bedankt voor je reactie. Jammer genoeg dat je je telefoon tegen woordig niet meer kan traceren d.m.v i-mei nr. Anders zou het allang opgelost zijn geweest. Bij deze vestig ik me totale hoop in jou. Het gaat niet bepaald om goedkope toestellen. Naast dat zijn er dingen op mijn naam besteld hoe ze dat in hemelsnaam hebben kunnen doen, geen idee. Maar door bewijs om het aan te kunnen tonen. Dat ik het werkenlijk niet heb besteld. Dan zou ik er heel erg mee geholpen zijn bv dank afz. Marcello 

 


Let op, je praat hier niet per se met KPN medewerkers maar met mede-forummers. De enige die iets voor je kunnen regelen zijn diegene met het kenmerk KPN moderator.


Hallo @Celloke77 Zoals je inmiddels hebt begrepen is dit een openbaar Forum, waar klanten van KPN met elkaar in gesprek gaan en elkaar proberen te helpen. Mensen als Roos79 en Hsd zijn net als jij klant van ons en vinden het leuk mensen te helpen. Ik ben een moderator: ik werk voor KPN en zorg dat alle informatie goed vindbaar is en dat gesprekken goed en duidelijk verlopen. Natuurlijk help ik ook als er problemen zijn, maar dat doen we wel via dit kanaal. Ik kan je dus niet bellen. Als je het liefst direct en persoonlijk contact wilt raad ik je aan om te bellen met de klantenservice (0800-0402) of om een chat via de website te starten. 

Natuurlijk wil ik ook hier met je meekijken. Ik ben alleen bang dat ik je berichten niet helemaal begrijp. Kun je me uitleggen wat er aan de hand is?  Er zijn toestellen gestolen, geef je aan? 


Reageer