Skip to main content

Hallo KPN.

Ik heb de toestelverzekering opgezegt. Ik kreeg een bevestiging met de melding:

‘Uw ToestelVerzekering is beëindigd per 11-08-2020.’

Helaas zie ik nu op de laatste factuur (1-8 t/m 31-8) toch weer 9,99 euro voor de toestelverzekering. M.a.w. ik betaal dus nog steeds de hele maand! 

Wanneer wordt het teveel betaalde deel teruggestort?

Alvast bedankt.

Saskia Janssen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid vraag
topic verplaatst naar juiste categorie 

Hey @Saskia_power, welkom op het KPN forum. Door de drukte is jouw vragen hier blijven liggen, sorry voor het ongemak.

Jouw mobiele factuur wordt op een vast moment iedere maand opgemaakt en via: MijnKPN, e-mail of post gepubliceerd, dat noemen we de factuurdatum. De datum waarop je factuur uitkomt is afhankelijk wanneer je mobiele abonnement is ingegaan en /of je de factuurdatum (later) hebt gewijzigd. Tot ongeveer een week na de factuurdatum volgt de automatische incasso. Dan schrijven we het bedrag af wat we op de factuur met je hebben gecommuniceerd. De factuurperiode is altijd van 1e tot aan het eind van de maand. Tussendoor kun je uiteraard wijzigingen in je abonnement aanbrengen zoals het verhogen van je abonnement, een extra bundel opwaarderen of een dienst zoals je Toestelverzekering opzeggen. Een wijziging kan net voor of tijdens de factuurdatum uitkomen, dan zie je nog niet op de factuur dat de dienst is beëindigd. Geen zorgen, op de volgende factuur brengen wij de kosten die je teveel hebt betaald in mindering. Je betaalt alleen tot de datum dat de dienst nog actief was :) 


Dank je wel voor de reactie. 

Duidelijk, ik wacht de volgende factuur af. 

 

Groeten,

Saskia.


Reageer