Skip to main content

Ik krijg regelmatig de volgende foutmelding bij het aanvragen van de gratis 2GB bundel:

 

“Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.”

 

Ik heb vaak MB’s nodig en dit gaat vaak prima. Maar ook regelmatig dat ik dus deze melding krijg. Bijzonder irritant. Vaak lost het probleem zich vanzelf een paar uur later op, maar ik erger me kapot elke keer. Kan dit voor in de toekomst gefixt worden?

 

~Leroy

Probeer je het dan toe te voegen via de MijnKPN app of door te sms’en naar 1266? Bij dit laatste heb ik namelijk nooit problemen.


Ik probeer het doorgaans via de MijnKPN app, als dat niet werkt via sms, maar meestal werken ze allebei wel, of allebei niet. Ik krijg dan een SMS met “Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor 2 GB extra dagbundel nu niet verwerken (...)”


Hoi @Leroy_hoi, welkom bij ons op het forum. Dat is gek dat het niet lukte, is het sindsdien wel gelukt? Activeer je 2GB per keer, of probeer je meerdere bundels tegelijkertijd te activeren? Als het het laatste is kan het zijn dat de vorige aanvraag nog niet klaar is en de oorzaak is van deze melding.

Het is achteraf moeilijk om te zeggen wat het kan zijn, we kunnen er niet alles meer over zien. Het beste is om op het moment zelf contact met ons op te nemen (0800-0402) en er kan dan meteen gekeken worden wat erover te zien is.