Skip to main content

Ik ben nu al een paar weken actief op het forum omdat ik niet tevreden ben met de service en het nakomen van afspraken door KPN. Op vrijdagavond  27 november hebben wij contact opgenomen met KPN.  Mijn dochter had een actie gevonden van KPN. Interessant voor haar en voor haar moeder, beide Apple fan. Ze wilde beide de laatste modellen van Apple, Iphone 12 Pro Max  en een Iphone 12 ( deze is nog steeds niet geleverd).  Tijdens het gesprek met de verkoopster  vragen ze aan de verkoopster of de actie met de airpods nog gold. “Ja hoor deze actie is nog geldig  in combinatie met jullie gekozen abonnement en telefoon”   Dit was de reden om  de telefoons direct te bestellen. Toch mooi  airpods erbij.  Na een week wordt een van de bestelde telefoon geleverd en mijn vrouw probeert  de airpods te bestellen. Helaas niet mogelijk. Contact opgenomen met KPN. Het hele verhaal uitgelegd. Kort samengevat de medewerker kon niets voor haar betekenen. Uiteindelijk is mijn vrouw teruggebeld door de daadwerkelijke verkoopster  met  de woorden ”sorry sorry “ maar de  conclusie was, ik kan niets voor jullie betekenen. Op basis van de toezegging door de  medewerkster van KPN hebben wij de telefoons gekocht. Nu moeten we het doen met sorry.?? Mijn vrouw vraagt of ze een leidinggevende van de medewerkster  mag spreken omdat er geen oplossing  geboden werd en omdat ze zichzelf misleid vond door de medewerkster. maar dit  was allemaal niet mogelijk. Het is niet mogelijk om een leidinggevende  van KPN te spreken.  Dit alles werd vriendelijk en geduldig beantwoord. Concreet geen oplossing. Wij zijn misleid en onder foutieve voorwendselen de telefoons aangekocht. Ik heb mezelf nu verdiept in het hele verhaal en nu blijkt dat de actie  was afgelopen.  Erg vervelend maar op basis van de toezegging van de verkoopster zijn wij overgegaan tot aankoop. Wij zijn zwaar misleid.  Het is niet zo dat wij  “abonnementenhoppers “  zijn, al jaren ben ik klant van KPN voor meerdere diensten.  Ik ben meer dan  zwaar teleurgesteld in de agressieve verkoopwijze van KPN. Dit los je niet op met alleen sorry te zeggen, je behoort je afspraken na te komen. Daarbij heeft mijn dochter gespaard voor deze telefoon en de oortjes zouden een welkom cadeau zijn op de grote uitgave. Ik vraag mezelf nu af of er meer mensen zijn die deze agressieve verkoop hebben ondervonden van KPN?  Ik noem het misleiding/ bedrog en oplichting.

Hallo @Rubu28zk 

Er waren meerdere acties met de Airpods rond de introductie van de iPhone12, ieder met een aparte actiepagina. De volgende is volgens mij voor jou (nog steeds) van toepassing. Ik begrijp niet waarom de KPN medewerkers hier anders over denken. Misschien in de war geraakt door de verschillende acties kort na elkaar.

  • Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525

Klanten hebben t/m 10 januari 2021 om gebruik te maken van de actie.

Ga snel naar de actiepagina zou ik zeggen. Succes!


Hallo @Rubu28zk is het gelukt met aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525


Vandaag heeft mijn vrouw meerder malen getracht op het formulier te uploaden, uiteindelijk gelukt . Bevestiging ontvangen met de mededeling dat de gegevens gecontroleerd worden of we daadwerkelijk in aanmerking komen. Zoals gezegd hebben wij 2 Iphones gekocht iedere week krijg ik een update met de mededeling dat de telefoon niet voorradig is. Wij zijn ondertussen 6 weken verder na aankoop!  Volgende week is het  10 januari, einde actieperiode Ipods. Vraag mezelf af of wij  de 2e Iphone op tijd ontvangen . De Iphone heb je nodig om kans  te maken op de Ipods. Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in. Zwaar teleurgesteld in de gang van zaken.  


Hallo @Rubu28zk 

Door de leveringsproblemen is de inschrijfperiode al eerder verlengd (van december naar januari). 

Zie hier, waar KPN moderator @Alex_P aangeeft “Dit wordt zeker verlengd. Kom dus allemaal goed!


Hallo @Rubu28zk de KPN moderator @Alex_P had gelijk, de actievoorwaarden zijn aangepast !

Klanten hebben t/m 31 januari 2021 om gebruik te maken van de actie.


Hoe boos kun je iemand maken Ruud. / Alex_P .Zoals gezegd  2 fphone besteld met de mededeling van de verkoopster recht op de ipodactie van KPN.vandaag wederom reactie ontvangen van je collega:

 

Beste D.c.,

Wij hebben je deelname aan de KPN Apple AirPods promotie ontvangen en kunnen deze helaas niet goedkeuren. De reden hiervoor is: 

  • Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.



Voor de actievoorwaarden verwijzen we je graag naar de actiesite: actievoorwaarden.

* Indien je tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of iPhone 12 Pro hebt gekocht, registreer je dan hier opnieuw, voor de juiste promotie.

Mocht je naar aanleiding van bovenstaande nog vragen hebben, stuur een mail naar kpn@consumercare.info 

Met vriendelijke groet,

KPN

 

 

Mijn vrouw wordt 2x afgewezen voor het eerste toestel. Gisteren na 6 weken het 2e toestel ontvangen (daarvoor de actie nog niet ingevuld).  Hoezo actie verlengd!!!

 

Ruud kun je aub uitleggen waarom wij geen recht hebben op de iphone actie. Wij kopen telefonisch 

2 telefoons bij KPN, wij vragen naar de actie en de verkoopster van KPN bevestigd dat wij er recht op hebben. Wij kopen voor een godsvermogen de telefoons en blijken naast het potje te plassen. Aub leg mij dit uit. Ik ben erg boos over deze belazerrij. Je mag reageren in het forum maar een privebericht mag ook.


Hoi @Rubu28zk, wat vervelend om te horen dat het fout gaat met het aanvragen van de korting.

Ik raad je aan om gelijk de juiste afdeling te contacteren via het email adres: KPN@consumercare.info. Dit soort acties lopen in samenwerking met onze partners en deze afdeling heeft veel meer inzicht dan de reguliere klantenservice.