Skip to main content
Beantwoord

TomTom live traffic werkt niet op nieuwe Go Superior

• April 15, 2025
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

TomTom live traffic blijkt niet te werken op mijn nieuwe Go Superior. Uit eerdere posts blijkt het aan het mobiele netwerk van KPN te liggen. Is er al een oplossing voor? Ik heb een iPhone.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Charles Easter. Welkom op de community! Wat vervelend dat TomTom Live Traffic niet werkt op je nieuwe GO Superior. Ik snap dat je dit graag snel wilt oplossen.

Er zijn de laatste tijd meer meldingen geweest over problemen met de mobiele data van TomTom-apparaten op het KPN-netwerk. 

Je kan proberen om je TomTom te verbinden met een persoonlijke hotspot op je iPhone. Sommige mensen (in het andere topic) geven aan dat dit voor hen werkt. Zet daarvoor mobiele data aan op je iPhone en zorg dat je TomTom met het wifi-netwerk van je iPhone is verbonden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Hoi ​@Charles Easter. Welkom op de community! Wat vervelend dat TomTom Live Traffic niet werkt op je nieuwe GO Superior. Ik snap dat je dit graag snel wilt oplossen.

Er zijn de laatste tijd meer meldingen geweest over problemen met de mobiele data van TomTom-apparaten op het KPN-netwerk. 

Je kan proberen om je TomTom te verbinden met een persoonlijke hotspot op je iPhone. Sommige mensen (in het andere topic) geven aan dat dit voor hen werkt. Zet daarvoor mobiele data aan op je iPhone en zorg dat je TomTom met het wifi-netwerk van je iPhone is verbonden.