Skip to main content

Hi,

Ik had een topic lopen over de omruilactie iphone 11, met de vraag waarom ik 8 weken na de beloofde toezending van mijn omruiltelefoon niets gehoord had. 

Tot twee keer toe beloofde een moderator erin te duiken en te informeren. 

Helaas nooit geinformeerd.

Via klachtenlijn het telefoonnummer 088-7751…. gekregen en die zouden alles snel oplossen. Nu twee weken gebeld en niemand neemt op. En het bandje zehgt, we slaan uw nummer op en bellen terug, maar helaas, niemand belt terug.

Dit gisteren gemeld via topic en erbij gezet dat de dienstverlening van KPN waar ik al jaren Internet, TV en mobiel van hebt mij vreselijk in de steek laat en nu hebben ze het bericht zonder enige reactie uit forum gehaald.

Kritische opmerkingen zijn dus uit den boze denk ik. Maar mij vraag lijft, hoe kan ik bewerkstelligen dat dit opgelost wordt, want er is niemand, echt niemand die enige reactie laat horen.

Hoi @MichelvanL, welkom op ons forum!
We verwijderen geen topics maar ik zie ook geen eerdere topics op jouw naam staan. Waar dat foutgegaan is durf ik zo niet te zeggen.
Ik heb je dossier er even bijgepakt en zie dat onze laatste communicatie is geweest dat onze collega's van de klachtenafdeling je verwezen hebben naar het 088 nummer omdat jouw melding daar al naartoe doorgezet was.

Helaas hebben wij evenals de klachtenafdeling geen inzage in de verdere afwikkeling daarvan.
Alle informatie over dit issue en de afwikkeling kun je vinden in ons algemene topic: