Skip to main content

Goedendag, ik ben momenteel op vakantie en heb sinds kort een Tp-Link 4G-Router en die werkt goed (voor 15 min) en daar zit het probleem ook. Voor 10-15min werkt de verbinding en daarna moet ik weer handmatig in de interface op Connect drukken, heel irritant. Iemand die mij hiermee kan helpen. Het gaat om een 097 simkaart en heb verschillende APN soorten geprobeerd.

 

@Lukas_  heb je al op de Support pagina van TP LINK gekeken.


@Lukas_  heb je al op de Support pagina van TP LINK gekeken.

Ja, heb heel wat sites bekeken maar kan nergens het probleem waar ik last van heb terugvinden :(


@Lukas_ ik ga er ook vanuit dat de TP Link voorzien is van de laatste firmware versie. 
 

Werkte de TP Link thuis wel correct?


@Lukas_ ik ga er ook vanuit dat de TP Link voorzien is van de laatste firmware versie. 
 

Werkte de TP Link thuis wel correct?

Thuis nooit echt gebruikt, alleen om te installeren. Aan het bereik kan het ook niet liggen want die is hier meer dan goed.


@Lukas_

Dit vond ik nog in de manual van de TP Link. 
Link user manual  . Ik heb het een en ander gekopieerd en in dit bericht geplaatst. Wellicht is dit een oplossing. In de handleiding kan je lezen waar je dit kan aanpassen.

Connection Mode

•Always On - Connect automatically after the router is connected.

•Connect on demand - In this mode, the internet connection can be terminated automatically after a specified inactivity period (Max Idle Time) and be re-established when you attempt to access the internet again. If you want to keep your internet connection active all the time, please enter 0 in the Max Idle Time field. Otherwise, enter the number of minutes you want to have elapsed before your internet access disconnects.

•Connect manually - You can click Connect/Disconnect to connect/disconnect immediately. This mode also supports the Max Idle Time function as Connect on demand mode. The internet connection can be disconnected automatically after a specified inactivity period (Max Idle Time) and not be able to re-establish when you attempt to access the internet again.

Access Time - You can also specify when or how long a guest device can access the internet.


@Lukas_

Dit vond ik nog in de manual van de TP Link. 
Link user manual  . Ik heb het een en ander gekopieerd en in dit bericht geplaatst. Wellicht is dit een oplossing. In de handleiding kan je lezen waar je dit kan aanpassen.

Connection Mode

•Always On - Connect automatically after the router is connected.

•Connect on demand - In this mode, the internet connection can be terminated automatically after a specified inactivity period (Max Idle Time) and be re-established when you attempt to access the internet again. If you want to keep your internet connection active all the time, please enter 0 in the Max Idle Time field. Otherwise, enter the number of minutes you want to have elapsed before your internet access disconnects.

•Connect manually - You can click Connect/Disconnect to connect/disconnect immediately. This mode also supports the Max Idle Time function as Connect on demand mode. The internet connection can be disconnected automatically after a specified inactivity period (Max Idle Time) and not be able to re-establish when you attempt to access the internet again.

Access Time - You can also specify when or how long a guest device can access the internet.

Kan deze instelling helaas niet vinden, zie dat het bovenstaande ook een ander model is helaas :(


Hoi @Lukas_, Het is wel gek dat de verbinding het de eerste 15 minuten  wél doet en daarna ineens niet. 
De TP-link heb ik helaas ook geen naslagwerken van maar op de toestelhulp pagina voor Dongels en mobile Wifi staat hier een berg informatie over en onze community heeft ook een hoop kennis. Daarnaast heeft TP Link ook een forum! Misschien kunnen die ook met je meedenken.


@Lukas_ heb je nog een oplossing kunnen vinden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!