Skip to main content

Sinds een maand heeft mijn zoon erg slechte internet op zn mobiel.  We hebben abonnement om mb's te delen,  dit ging altijd goed maar nu ontvangt hij nog wel via whatts app wat berichten maar safari/Google openen en site bezoeken gaat niet.

Nieuwe simkaart besteld op aanraden, en ook in een andere telefoon geprobeerd maar geen verandering. 

Goedemiddag @SaBau en welkom hier :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt! Het lukt nog wel om data te delen met het nummer van je zoon? Als dat nog steeds lukt dan zou hij ook gebruik moeten kunnen maken van een goede snelheid. Om zoveel mogelijk zaken alvast uit te sluiten, zou je de simkaart van je zoon eens in een ander toestel willen testen en kijken hoe de snelheid dan is? Verder kan ik jou en je zoon nog adviseren om deze pagina op onze website eens door te nemen om te kijken of dat wellicht voor een oplossing zorgt. In ieder geval zie ik jullie bevindingen graag tegemoet!


Het hele menu doorlopen en ook de simkaart in een andere telefoon gedaan, ook hier slecht internet. De mb's delen van mij naar hem lukt wel maar hij kan er geen gebruik van maken. 


Bedankt voor de toelichting @SaBau.

Begrijp ik het goed dat als je de simkaart van je zoon in een ander toestel doet het internet dan nog steeds traag is? En hoe zit het andersom; als je een andere simkaart in het toestel van je zoon doet? Is het internet dan nog steeds traag op zijn toestel? Sinds wanneer speelt dit probleem? Ik neem aan dat het eerder wel goed is geweest? Kun je ook eens kijken of je zoon eens een speedtest uit kan voeren op zijn mobiel?


Goedemorgen @SaBau, hoe staat het er nu voor? Hopelijk zijn de problemen inmiddels verholpen en kan je zoon weer op een normale manier gebruik maken van zijn internet!