Skip to main content

Ik heb sinds een paar weken een trage internet verbinding op mijn mobiel. Zonder wifi, dus als ik van huis ben. De wifi thuis functioneert gewoon goed. 

Instagram, facebook, iets op internet opzoeken, spotify, het werkt allemaal niet als ik van huis ben. Ik dacht dat het wellicht aan mijn telefoon kon liggen (1,5 jaar oud) echter sinds deze week heb ik een nieuwe (Iphone 14) en het internet is nog steeds heel traag. 

De stappen via de KPN site om internet te herstellen doorlopen (simkaart poetsen, internet instellingen herstellen etc). Dit heeft niet geholpen. 

Vorige week contact gehad telefonisch met jullie klantenservice dit ivm verlengen abbo maar ook met bovenstaande vraag. Meneer kon me hier niet bij helpen en verwees me hierover te googlen. 

Ook dit levert niks op. 

Wat kunnen mogelijke oorzaken zijn en hoe kan ik hierbij geholpen worden? Betaal niet voor niks een duur abbo.

Ohja en alle updates heb ik gedaan dus de apps bijgewerkt en de software update, ook mijn bundel bekeken en die is nog niet op de helft..


Hoi @Liekevdb6, welkom op ons forum! Als je alle stappen op de website al doorlopen hebt is het denk ik het handigst om even met je toestel langs een winkel te gaan. Daar kunnen ze even meekijken, als het nodig is je toestel te laten repareren kunnen zij dat ook verder regelen.