Skip to main content

Sinds enkele dagen vanaf 07-09-2023 zo verschrikkelijk traag mobiel netwerk, zowel 4g als 5 g.
Lijkt wel 2g,  meest van de site komen niet meer binnen.  Op Wifi totaal geen probleem.
En ja al terug inmiddels naar fabrieks instellingen en alles kwijt maar nog steeds het zelfde.
Echt wou dat mijn jaar voorbij was hier, wat ik nu al meegemaakt heb vanaf april dat heb ik in 6 jaar bij Ziggo-Vodafoon nog niet mee gemaakt.   Mijn ege zit bij Youfone (ook kpn netwerk) ook die klaagt al dat er sind vorig week veel fout meldingen krijgt dat het niet de laden is.

 

Sinds enkele dagen vanaf 07-09-2023 zo verschrikkelijk traag mobiel netwerk, zowel 4g als 5 g.
Lijkt wel 2g,  meest van de site komen niet meer binnen.  Op Wifi totaal geen probleem.
En ja al terug inmiddels naar fabrieks instellingen en alles kwijt maar nog steeds het zelfde.
Echt wou dat mijn jaar voorbij was hier, wat ik nu al meegemaakt heb vanaf april dat heb ik in 6 jaar bij Ziggo-Vodafoon nog niet mee gemaakt.   Mijn ege zit bij Youfone (ook kpn netwerk) ook die klaagt al dat er sind vorig week veel fout meldingen krijgt dat het niet de laden is.

 

Hallo @Tiensie , heeft u al gekeken op https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm wat het het bereik is dat kpn kan leveren op uw adres?


Ach ja sinds de datum die ik noemde is het zwaar vertraagd zowel hier in de locatie als onderweg waar ik ook maar ben. en dat was voor de datum prima in orde.  Dus als het bereik hier de schuldige van zou zijn dan zou de dekking landelijk een probleem zijn.  


Nou ben erachter……. heb enige tijd terug een klacht gedaan dat hun iedere maand verzuimden om mij 2,50 korting om mijn mobiel te doen toekomen.   Dit was door een dame aan de telefoon opgelost volgens haar maar bleek na een maand toch niet zijn opgelost.  Dus maar weer erachteraan en toen bleek dus dat de koppeling tussen internet thuis en mobiel niet was goed gegaan. Om een lang verhaal kort te maken mijn abo mobiel was 17,00 - 2,50 = 15,00 (3Gb+2Gbgratis) met combi thuis tv/internet 35,00 (aanbieding)

En wat hebben ze nu gedaan, zonder bericht te geven trouwens, de klacht en discussie over die 2,50 hebben ze dus de internet data er helemaal vanaf gehaald en nu dus een abbo zonder internet in de maag gedrukt die 15,00 per mnd moet kosten en daar doen ze dan die 2,50 vanaf.   Dus vandaar dat ik dus traag tot zeer traag internet heb…… maar wel 5g.    Echt werkelijk zal hier maar niet uitlaten wat ik allemaal achter mijn PC uitkraam.   


Dat klinkt als een behoorlijke valse start van dit abonnement, hebben ze het nog wel recht kunnen zetten dan?