Skip to main content

Goedenavond,

 

ik heb net als voorgaande meldingen hetzelfde probleem, en ook mijn vrouw.

 

het lijkt er dus op dat er iets mis gaat met de halvering van de data snelheid. Alles wat ik probeer werkt niet meer, kan niet een snaar Google.

 

graag nazien of er inderdaad iets is gewijzigd en dat dan herstellen dit is erg vervelend. Ik heb ook de melding gezien dat je een making data kan bijkopen, maandelijks blijft er aangekochte data over die dan zomaar is verdwenen maar als we dan een enkele keer door ons bundel heen zijn mogen wij data bijkopen. Als klant vindt ik dit niet zo netjes, ik zou bijvoorbeeld het normaal vinden dat overgebleven data tot e het maximum van je vaste maand bundel als reserve blijft staan voor het geval dat. 
 

wellicht een tip, denk dat veel klanten net als ik dit een prettige bijkomstigheid zal vinden.

 

maar voor nu gaat het dus om het oplossen van het probleem, lijkt mij daar er meerdere mensen dit probleem ervaren niet aan de klant maar aan de provider te liggen.

 

hraag verneem ik de oplossing.

met vriendelijke groet,

Ron

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Lancerone, welkom in onze community! Leuk dat je ons hebt gevonden. We hebben even een apart topic voor jouw vraag aangemaakt, zo houden we alles netjes en overzichtelijk.

Je geeft aan te denken dat er iets mis is met de halvering van de snelheid, want je kunt niets meer nu je door jouw bundel heen bent. Jouw snelheid wordt alleen niet gehalveerd. Wanneer je door je bundel heen bent, wordt de internetsnelheid verlaagd naar 64 Kbit/s. Doorgaans is dit voldoende om e-mails en Whatsapp berichtjes te ontvangen en versturen, mits er geen afbeeldingen in de berichten zitten. Zo blijf je wel bereikbaar. Maar Google vraagt bijvoorbeeld al weer meer van jouw internetverbinding en daarvoor is 64 Kbit/s vaak niet genoeg. Ook Facebook of Instagram is er niet bij.

Wil je graag genieten van een hogere internetsnelheid? Dan kan je MB's bijkopen. Via MijnKPN kan je eenvoudig een Extra Bundel van 1000 MB aanschaffen. Ik snap dat het een zuur gevoel is dat je nu ineens data bij moet kopen, terwijl je normaal gesproken over houdt. Daar kunnen we alleen niets aan veranderen, we hebben namelijk afgesproken dat je bij KPN geen MB's mee kunt nemen naar de volgende maand. Kom je structureel MB's te kort, dan kan je er ook voor kiezen om jouw databundel te verhogen. Ook dit regel je eenvoudig via MijnKPN.


Dag Denise,

 

Duidelijk verhaal, wil je dan ook bedanken voor je reactie op mijn vraag. Gelukkig is maand weer bijna om en is mijn probleem opgelost.

 

met vriendelijke groet,

Ron