Skip to main content

In het beeld rechtsboven in staat een icoontje wat ik niet bij kan. Staat namelijk een kruisje voor. 

 

Hoi @Ericverhoeven. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat de knop om te kunnen casten bij jou ontbreekt. Deze knop wordt pas zichtbaar als je verbonden bent met een wifi netwerk. Zou je een verbinding willen maken met jouw wifi netwerk en willen bekijken of deze knop dan wel zichtbaar wordt? Ik hoor graag van je!


Ik ben verbonden via Wifi ik krijg alleen maar het icoontje van overzicht en het icoontje van klein beeld te zien.

helaas geen icoontje  voor casten

 

hoor graag van je 


Je krijg dit icoontje pas te zien als er een mogelijkheid is om het beeld vanuit de iTV app te casten. Heb je een apparaat waarnaar je kan casten (Chromecast) verbonden met hetzelfde wifi netwerk als jouw mobiele telefoon? Lukt het wel om een YouTube filmpje te casten?


Ja ik heb een chromecast die verbonden is met hetzelfde Netwerk.

Netflix, Ziggo, Youtube werkt allemaal wel.

Maar zoals ik al aangaf zie ik geen casten icoontje.

Op mijn Ipad zie ik ook geen icoontje.

???!!! is KPN iTV wel te casten ???!!!

 

Gr Eric


Dat is vreemd. Je kan het beeld van onze iTV app casten. Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Lukt het ook niet via een ander toestel of tablet?


Heb je de iTV app al verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels wel gelukt is om het beeld te casten. 


Dat is vreemd. Je kan het beeld van onze iTV app casten. Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Lukt het ook niet via een ander toestel of tablet?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Hallo viskash,

Ik heb de tv app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar helaas.

ik zal een printscreen meesturen ik zie namelijk geen cast logo in beeld.

gr Eric

 


Ik heb het intern nagevraagd en dit is een bekend probleem waar we nog aan gewerkt wordt. Wat je nog kan proberen is om de cast te starten vanuit een internetbrowser (in Chrome via tv.kpn.com). Ik begrijp dat dit niet zo makkelijk als vanuit de app. Zodra het probleem verholpen is laat ik het weten.

 


ok hoor ik graag van je, dank voor de terugkoppeling.

Gr Eric


Reageer