Skip to main content

Hallo,

 

ik wil hier even mijn verhaal kwijt. het gaat over verlengen van mobiel abonnement en problemen van  vaste diensten thuis.

vaste diensten thuis: ervaar ik ontzettend trage tv ontvangers hier is een tijd geleden over gebeld echter ben ik niet tevreden met de oplossing ik zou tot twee keer toe terug gebeld worden dit is nooit gebeurd, na drie weken heb ik zelf maar eens gebeld., ik kreeg nog niet eens een excuus aan de telefoon . en vervolgens heeft die beste meneer mij wel verder geholpen echter moest ik het abonnement overzetten van Telfort naar KPN dan ben ik in de maand veel duurder uit maar kreeg ik wel nieuwe tv ontvangers. u begrijpt vast en zeker dat ik dat dus niet heb gedaan wat een onzin verhaal was dat zeg. ik vind het ook niet netjes hoe ik daar behandeld ben. ik heb destijds een klacht ingediend en daar is wel netjes op terug gebeld maar die beste man kon niets voor mijn doen.

 

Mobiele abonnementen: Ik heb mijn vrouw laten overstappen van TELE 2 naar KPN zodat wij optimaal gebruik kunnen maken van de combi voordeel. na veel gezeur en een dubbele bestelling is dit gelukt daarbij heeft de KPN een bedrag bij op de eerste factuur gedrukt en dit mij niet verteld aan de telefoon ik was daar dus niet van op de hoogte totdat ik de eerste factuur zag even 150 euro af tikken voor twee abonnementen daar komt dan nog even 61 euro bij voor vaste diensten thuis lekker bezig jongens!!

nu wilde ik gisteren mijn eigen abonnement verlengen na maanden te hebben gedubd over het juiste toestel die ik er bij zal nemen dit gedaan via belsimpel omdat ze daar wel een google pixel pro 7 hebben en eindelijk een goed aanbod hadden.

google pixel pro 7

onbeperkt internet + 150 bel minuten KPN

47 euro in de maand en bij betaling van 24 euro netjes de hele bestel procedure afgelopen en 28 euro inclusief verzend kosten betaald aan belsimpel. mooie deal dacht ik niet dus 

 

aan het einde van de dag kreeg ik bericht dat de bestelling niet door kon gaan omdat KPN aangaf dat er onvoldoende krediet ruimte is??? leg dat dan maar even uit aan je klant KPN. ik betaal dat nu toch ook?

sinds ik zelf over gestapt ben naar KPN en Telfort KPN geworden is het alleen maar gezeur er wordt niet terug gebeld ,te dure kosten ,niets kan ja alleen als je extra betaald. korting geven is ook niet meer van deze tijd, (u heeft toch al de combi korting en dat is een 7,50 p.m.) en je krijgt de aansluit kosten nu voor niets (heb ik niets aan) ik ben al klant.    

ik heb er echt de balen van op dit moment  

 

Gerben 

omdat KPN aangaf dat er onvoldoende krediet ruimte is??? 

Helaas zijn dat de nieuwe regels op leningen die de overheid heeft bepaald. Bij een lening van € 250 of hoger dient het bij de BKR aangegeven te worden. Het is dan naast het totale bedrag ook het aantal lopende leningen wat telt.

TIP. Neem een lening op je toestel tot € 249 . Dan is er geen BKR toetsing. 

En ik ben altijd opgevoed met dat je een lening alleen neemt voor grote uitgaven. Dus niet iets van tot zo'n € 1500. Grote uitgaven: auto, huis.

Ik heb het instituut lening voor telefoontoestel nooit begrepen. Zelf heb ik nog mijn telefoons altijd direct volledig betaalt.