Skip to main content

vanwege scheiding heb ik enkele weken geleden 1 nieuw nummer op abo laten zetten en meneer aan de telefoon vertelde mij dat dat zonder problemen kon. Schetst mijn verbazing dat ik ondanks eerdere belofte toch 2 nummers dien te betalen waarvan 1 nummer van mijn ex vrouw zelfs tot juni 2021 moet betalen?? dat betekent voor mij dus 1 nieuw nummer kosten 22,50 en 1 nummer ( hetgeen ik heb laten blokkeren ) van mijn ex vrouw 36,50 p mnd t/m juni 2021.

Ik kan niets op mijn ex vrouw verhalen daar wij geen communicatie meer hebben.

Het jammere vind ik dat KPN mij te onduidelijk uitleg hebben gegeven en ondanks diverse telefonische pogingen blijven bij betalen tot 2021.

Het kan toch gewoon en met aantoonbare problematiek dat ze er 1 abo van maken?

Graag jullie reactie.

@Djezzy Welkom op het forum. Wat een lastige situatie, ik moet zeggen dat ik deze ook nog niet volledig begrijp. Er stond eerst dus 1 nummer op je naam, dat van je ex vrouw, en een aantal weken geleden is er dus een nieuw abonnement aangevraagd, begrijp ik dat goed? En wat precies de bedoeling met de mobiele nummers? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Rutger

Alle abonnementen stonden op mijn naam doch bij diverse providers.

Het nummer van mijn ex bij de KPN.

Mijn zoon van 12 jaar kreeg van mij nieuwe abo bij ook KPN mits deze ipv die van mijn ex kon.

Dat werd toegezegd maar helaas ik betaal nu voor 2 abonnementen bij KPN waarvan er 1 wordt gebruikt.

Ik heb wel nummer van mijn ex geblokkeerd zodat zij deze iig niet kan gebruiken maar vindt het buitengewoon zonde dat ik tot juni 36,50 euro per maand moet betalen.

 

Ik zelf heb een abo bij andere provider en was ook van plan over te stappen naar KPN, bijv. mijn TV etc gaat via Telfort dus dan heb ik alles in 1 maar twijfel nu wel.

Kan ik niets afkopen of iets dergelijks ik heb mijn werk zelfs opgezegd om voor mijn zoon te zorgen.

 

Ron


@Djezzy Het is nooit mogelijk om een nieuw abonnement over of in plaats van een bestaand abonnement af te sluiten. Je kunt een abonnement verlengen of een nieuw abonnement afsluiten. Op het moment dat het abonnement op jouw naam staat, en ook op jouw adres . Dan zou je er bij het abonnement dat nu niet in gebruik is voor kunnen kiezen om de huidige simkaart te blokkeren, een nieuwe simkaart aan te vragen en daarna bijvoorbeeld te kiezen voor een nieuw telefoonnummer voor dit abonnement. Dan kun je het abonnement alsnog zelf gebruiken. Het is echter niet mogelijk om van 2 abonnementen 1 abonnement te maken. Ik kan er ook niet voor zorgen dat het andere abonnement eerder opgezegd kan worden. 


Ik begrijp je vindt het alleen jammer dat een collega eerder anders aangaf en ik dit niet goed heb bekeken in de bevestiging.

Ik ga denk ik voor nieuwe simkaart maar kom ik op terug