Skip to main content

Ik heb afgelopen weekend een kids sim abonnement afgesloten. Dit heb ik eerst geprobeerd via de app, maar dat lukte uiteindelijk niet bij de laatste stap. Deze procedure is afgebroken. Daarna heb ik het via de site besteld waarbij ik gekozen heb voor bezorging op woensdag middag. Tot mijn verbazing kreeg ik op maandag al een sim kaart bezorgd in de brievenbus, dus zonder check van ID oid. Vanmiddag is een tweede simkaart bezorgd, waarbij ID en bankpas zijn gecontroleerd. Ik vraag me af of ik nu per ongeluk twee abonnementen heb afgesloten of dat er wellicht sprake is van fraude. Het bijzondere is dat de brieven verschillend zijn en dat ik de eerste simkaart, die in de brievenbus bezorgd is, moet activeren en de andere doet het meteen. Graag jullie reactie of de fout bij mij ligt en hoe ik dat kan rechtzetten. Of dat er toch iets anders aan de hand is en welke simkaart dan echt is.

Goed dat je het hier meld. Vul je profiel aan zodat een medewerker in het systeem dit voor je na kan kijken. Helaas door drukte kan dit even duren.

De velden privé zijn niet openbaar zichtbaar voor anderen. In het veld met opmerkingen kan je de simkaart nummers kwijt.


Goedemiddag @CarmenKral, dit klinkt alsof er per abuis 2 abonnementen zijn afgesloten voor een Kids sim. Ik vermoed dat ondanks de foutmelding er toch wel iets besteld is. Het snelste is dit opgelsot door even te bellen met 0800-0402 voor de afdeling "Annuleringen". Kan men direct zien of mijn hypothese klopt en direct handelen door 1 van beide direct te annuleren.Â