Skip to main content

Hi! Ik heb een telefoon met abonnement besteld bij Vodafone met nummerbehoud. Vodafone heeft mijn contract bij een andere provider (hollandsnieuwe) al opgezegd.

Nu is mijn pakket met telefoon en contract zoek geraakt in de post en wil ik dezelfde telefoon met een nieuw abonnement bestellen bij KPN. Ik wil die van Vodafone annuleren, maar dat kan pas als het pakket gevonden is en geretourneerd is.

Mag ik tijdelijk 2 abonnementen op 1 nummer aanvragen? Ik wil namelijk 1 abonnement annuleren, maar dat kan nu nog niet.

Hoor het graag!

Hi rvb, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp wil je het nummer dat nog niet is geannuleerd bij Vodafone alvast overzetten naar KPN. Dit kan helaas niet, als wij een aanvraag doen zal dit niet worden goedgekeurd door Vodafone. Behalve als we het daadwerkelijk forceren, dan zul je echter automatisch een afkoopboete van Vodafone krijgen. Mijn advies is om dit af te wachten en netjes te annuleren zodra dit daar kan. 


@rvb1818, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â