Skip to main content

Vrijdag 26 augustus 2 abonnementen verlengd in de KPN Winkel, Beiden met nieuw toestel, deze zouden zaterdag worden geleverd.

Op moment van geplande levering thuis aanwezig, geen PostNL bezorger gezien of gehoord. Voor 1 van de 2 telefoons werd aangegeven dat deze bezorgt zou zijn. De andere met vertraging. 

Inmiddels zou ook de 2e bezorgt zijn volgens de PostNL app. Meldingen gemaakt, KCC gebeld, 20x hetzelfde verhaal moeten vertellen. De ene medewerker vriendelijk, de andere kan enige training gebruiken,

Onderhand bijna 2 weken verder, abonnementen zijn geactiveerd, betaald voor de toestellen, maar een grote onduidelijke mistoptrekking vanuit KPN. Er is nog niemand geweest die de huidige status kan aangeven of uberhaupt maar iets kan doen. 

Inmiddels Ceva gesproken vanuit het onderzoek, PostNL houdt aan dat zij geleverd hebben, toestel is formeel nog van KPN, maar ik ben de dupe !!!

 

Dit is helaas schering en inslag bij KPN…

Waren het dure toestellen? Apple?


Dit is helaas schering en inslag bij KPN…

Waren het dure toestellen? Apple?

S22 en S22+….

 


Tja... dure toestellen dus. Die zijn gewoon gestolen. 


Met grote waarschijnlijkheid idd….alleen maakt KPN het ervan dat mijn toestellen zijn gestolen. Alleen is het nog hun eigendom waar ik inmiddels wel voor betaal. Proces van drie schakels is echt onnodig gecompliceerd en niemand (KPN, PostNL of Ceva) lijkt eigenaarschap te nemen op dit probleem. 


Tja, ze zijn bezorgt volgens PostNL. Dus het zijn uw toestellen. Het zou in theorie zo kunnen zijn dat u ze wel degelijk ontvangen heeft, maar dat u zegt dat u ze niet ontvangen heeft.

Sommige mensen doen dat. Helaas. Er word volgens mij nu gewoon een poosje gewacht. Men kijkt denk ik of die toestellen misschien op het netwerk aangemeld worden.


Hoi @Steven Zoetermeer, welkom op het forum! Wat naar dat je toestellen niet zoals het hoort bezorgd zijn. Op het moment dat een toestel volgens PostNL wél bezorgd is moet er onderzoek plaatsvinden door PostNL om te achterhalen wat er gebeurd is en waar het toestel is. Als dat onderzoek is afgerond, en het toestel is niet boven water, pas dan kunnen vanuit ons de verdere stappen gedaan worden. Wat over het algemeen inhoudt dat de bestelling geannuleerd wordt en opnieuw ingevoerd zodat je het toestel alsnog krijgt. 

Aan de hand van je forumprofiel dat je al ingevuld hebt (dank!) heb ik gekeken. Nu zie ik voor beide nieuwe bestellingen dat het bestelde toestel inmiddels geregistreerd staat als ‘returned’ en dat er op 9 september voor beide abonnement een nieuw toestel is toegevoegd. Klopt dit? Heb je de nieuwe toestellen inmiddels ontvangen?


Hoi Erik, 

Ja de bestelling is geanuleerd en nieuwe zijn aangemaakt. Twee nieuwe toestellen inderdaad geleverd. Helaas wet van Murphy, 1 van de 2 geleverde is niet de juiste. Dus retour sturen en nog 5 dagen maximaal afwachten zoals toegezegd door KPN klantenservice......


Ai, wat een pech, @Steven Zoetermeer. Zit je al lang te wachten, komt er nog meer tijd bij 😞 Ik ga er wel vanuit dat driemaal dan scheepsrecht is en straks alles in orde is.Â