Skip to main content

Beste medewerkers van KPN. Bedankt voor uw waakzaamheid door ivm opvallend hoge kosten. mijn  nr eerst te blokkeren zonder waarschuwing of navraag maar mij toe. 

Waardoor  ik in het weekend terwijl ik dat moment afhankelijk ben van de telefoon, er achterkom niemand meet te kunnen bereiken.

Super tof was dat. Dan heel briljant een SMS 's sturen dat ik een blokkade heb uit voorzorg. EN DAT IK KLANTENSERVICE MOET BELLEN  OM TE BEVESTIGEN DAY IK ER VAN OP DE HOOGTE BEN. 

Effe serieus..ik kan er met me pet niet bij. WIE VERZIND DIT?? IK NEEM AAN DAT IEMAND DIE HET BELEID BEPAALD,  REGELS MAAKT. IN IEDERGEVAL EEEN OPLEIDING MBO/HBO GEHAD HEEFT? 

KAN IEMAND MIJ DAN UITLEGGEN WAAROM ER NU NU NOG STEEDS GEEN MOGELIJKHEID IS GECREËERD VOOR DE KLANT DIE AFGESLOTEN IS IVM BETALINGEN/REKENINGEN/VEILIGHEID /MISBRUIK? 

HOE DE F moet ik bellen als mijn telefoon geblokkeerd is? En via chat krijg ik alleen maar te horen dat voor dat onderwerp geen medewerkers beschikbaar zijn. 

 

Ik ben nu heel het weekend niet te bereiken omdat jullie iets uit voorzorg hebben gedaan..

Ja zou ook eerst de klant kunnen bellen en.de situatie kunnen bespreken ipv eerst handelen en de klant maar weer achter de situatie aan laten hobbelen om iets waar die voor betaald maar weer aan de praat te krijgen. 

 

Mvg M.Falter en L.ooijendijk

Hallo @Martin Falter 

Heel vervelend dat je geblokkeerd bent, maar het is wel in je eigen belang. Opvallend hoge kosten zijn een goede reden om nog hogere kosten te voorkomen.. Ook met een geblokkeerd nummer moet je via nummer 1200  KPN klantenservice 24/7 kunnen bereiken.

De chat is op zondag gesloten.