Skip to main content
Beantwoord

uitbetaling consumentenclaim

• April 19, 2021
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Beste, 

ik heb via de consumentenclaim recht op compensatie ik heb dan ok netjes van kpn een mail ontvangen met een link om op te klikken.

dat is ook gelukt het gaat over 2 abonnementen waar ik ieder een aparte mail voor gekregen heb en beiden bevestigd heb

van 1 abonnement hebben ze het besrag netjes uitbetaald van de andere nog niet terwijl ze gelijktijdig bevestigd zijn

dus ik wil graag weten wanneer de 2e uitbetaling gaat plaatsvinden.

ik heb het claimnummer bij de hand al wil ik dat niet openbaar in een forum neer zetten. 

Beste antwoord door Bart_

Hallo @PJEM-Caelen Goed dat je het meldt! Als je de bevestiging hebt ontvangen van de Consumentenclaim zal het bedrag binnen 2 tot 4 weken worden overgemaakt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2021

Hallo @PJEM-Caelen Goed dat je het meldt! Als je de bevestiging hebt ontvangen van de Consumentenclaim zal het bedrag binnen 2 tot 4 weken worden overgemaakt. 

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • April 22, 2021

@Bart_ 

dat is juist het probleem het is meer dan 4 weken geleden, 1abbo wel uitbetaald de andere niet!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 23, 2021

Dat is bijzonder, @PJEM-Caelen Heb je hier ook contact over gehad met Consumentenclaim? Zij zouden dit voor je moeten kunnen nakijken. 

Ik kan wel zien -je hebt je gegevens in je forumprofiel gezet- dat er inderdaad één betaling is gedaan, naar aanleiding van een claim. Zou je allebei de claimnummers in je forumprofiel willen plaatsen? Wellicht kan ik dan nog iets zien. 

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • April 23, 2021

@Bart_

de 2e uitbetaling heeft inmiddels plaats gevonden.