Skip to main content

Beste, 

 

ik heb via de consumentenclaim recht op compensatie ik heb dan ok netjes van kpn een mail ontvangen met een link om op te klikken.

 

dat is ook gelukt het gaat over 2 abonnementen waar ik ieder een aparte mail voor gekregen heb en beiden bevestigd heb

van 1 abonnement hebben ze het besrag netjes uitbetaald van de andere nog niet terwijl ze gelijktijdig bevestigd zijn

 

dus ik wil graag weten wanneer de 2e uitbetaling gaat plaatsvinden.
 

ik heb het claimnummer bij de hand al wil ik dat niet openbaar in een forum neer zetten. 

Hallo @PJEM-Caelen Goed dat je het meldt! Als je de bevestiging hebt ontvangen van de Consumentenclaim zal het bedrag binnen 2 tot 4 weken worden overgemaakt. 


@Bart_ 

dat is juist het probleem het is meer dan 4 weken geleden, 1abbo wel uitbetaald de andere niet!


Dat is bijzonder, @PJEM-Caelen Heb je hier ook contact over gehad met Consumentenclaim? Zij zouden dit voor je moeten kunnen nakijken. 

Ik kan wel zien -je hebt je gegevens in je forumprofiel gezet- dat er inderdaad één betaling is gedaan, naar aanleiding van een claim. Zou je allebei de claimnummers in je forumprofiel willen plaatsen? Wellicht kan ik dan nog iets zien. 


@Bart_

de 2e uitbetaling heeft inmiddels plaats gevonden.