Skip to main content

goedemiddag ook ik blijf anoniem bellen ik heb al van alles geprobeerd mijn telefoon staat op nummer tonen bij uitgaande oproepen ik heb zelfs een nieuwe sim kaart aan gevraagd maar het probleem blijft .

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Hennie vlijm, wat lastig dat je steeds anoniem belt. Nu zie ik dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat de medewerker iets heeft aangepast en jouw nummer moet nu weer zichtbaar zijn als je iemand belt. 


Bij mij speelt exact hetzelfde, ik kan nergens vinden hoe anderen mijn vaste nummer weer kunnen zien. Moet ik daarvoor de klantenservice bellen?


Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan ga ik voor je aan de slag @Katrien ten Kate 


dit probleem heb ik ook, sim kaart in andere telefoon gedaan, dan ook nog steeds prive bellen.

vandaag een nieuwe sim kaart van kpn gehad, maar er word nog steeds geen nummer meegezonden.

op het 0800 nummer onbeperkt wachtenden.

wie weet hoe dit te verhelpen


Hallo @kobusmensch , doe dan wat KPN moderator @Jeroen_dB hierboven vraagt.

Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan ga ik voor je aan de slag ​​​​​

Meld je hier weer als je dat gedaan hebt.


formulier ingevuld

hopelijk lukt het je om het aan te passen


Ik heb de instelling aangepast voor jou @kobusmensch. Nu zal jouw nummer weer mee worden gezonden bij een uitgaand telefoontje. Voor de zekerheid nog wel even jouw toestel herstarten. 


jeroen, bedankt voor het aanpassen, het werkt,  na een jaar prive bellend door het leven te gaan, nemen mensen hopelijk weer eens op als ik bel, ben er blij mee!!!