Skip to main content

Ik heb een anoniem nummer op mijn mobiel wil dit uitzetten naar zichtbaar, alle stappen gedaan die ik heb opgezocht op Google van instellingen hoorntje 3 puntjes instellingen id enz maar mijn nummer blijft op anoniem, zelfs daarna nog hulp gevraagd van goede vriend die alles weet over telefonie / laptops etc. maar precies het zelfde lukt niet wat je ook inschakeld / verandert bij id -beller mijn nummer blijft anoniem. 

Hoe kan dit ???

Hallo @jb31 

Ik verwacht dat een instelling bij KPN in de systemen fout staat. Kan je voor de zekerheid de simkaart nog even in een ander toestel plaatsen? Als het probleem dan ook optreedt weet je het zeker.

Een KPN moderator kan het voor je bekijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en klantnummer invult en (bij “Persoonlijke opmerkingen”) het 06-nummer  zet, kan de moderator op zoek.

Houd wel rekening met een wachttijd voordat je hier een reactie krijgt. De moderators zijn nu bezig met topics van 6 dagen geleden.