Skip to main content

Ik heb sinds 2 maanden nieuw smartphone s21 en sim only abonnement voorheen telfort maar heeft in juli update gehad naar KPN.

Maar nadat ik diverse contacten gehad heb met KPN en Samsung. Samsung verwijst mij naar Kpn en Kpn weer naar Samsung maw. wie kan mij helpen dat mijn nummer wordt weergegeven zodat mijn contacten mijn nummer zien staan en zoals nu niet opnemen omdat  in display staat nummer onbekend/anomiem staat. Ik heb geen idee hoe lang dit al is. Ondernomen actie: Veilige modus, fabrieksinstellingen en nieuwe simkaart allemaal tevergeefs.

Wie kan mij helpen????

Alvast bedankt!

Wat staat er bij nr6 op jouw telefoon?

 

Altijd anoniem bellen op een Samsung- of andere Android-smartphone

  1. Open de 'Telefoon'-app van je Android-smartphone.
  2. Druk op de drie puntjes.
  3. Druk op 'Instellingen'.
  4. Ga naar 'Aanvullende services'.
  5. Druk op 'Beller-id weergeven'.
  6. Kies nu de optie 'Nummer verbergen'.

Dank je wel Dennis voor je snelle reactie, ik wil juist mijn nummer weergeven maw ik heb beller id weergeven op altijd staan, maar toch verschijnt mijn 06 nummer niet.


Hallo en welkom op het forum @KSJ, het lijkt erop dat er iets aan de KPN kant niet goed staat. Als beller-id tonen op jouw toestel gewoon aan staat.
Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag! 


Dank je wel jeroen voor je reactie! Profiel is ingevuld.

 

Mvg

Karin


Goedemorgen @KSJ, na een herstart van jouw toestel is jouw nummer weer zichtbaar als jij iemand belt. 


Dank je wel, Jeroen erg blij.

Geeft weer mijn nummer weer!!!