Skip to main content

Ik ben geëmigreerd, heb mobiele abonnement opgezegd, bewijs van uitschrijving gemeente gestuurd en bewijs van ontvangst van jullie ontvangen. 
Nu blijf ik toch maandelijkse rekening krijgen. 
Mijn Bank ABN AMRO wil geen klanten buiten Europa dus moest ik rekening opheffen. Jullie kunnen dus ook niet meer van mijn rekening afschrijven. Krijg ik aanmaning natuurlijk. 
Mijn mobiele abonnement is al vanaf september 2022 niet meer in gebruik. 
Ik kan jullie niet anders bereiken dan hier. 
Graag wil ik dat dit alles opgelost wordt. 
 

svp mail op ***

 

Admin: e-mail verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Daysintunisia je kunt 1 tot 2 keer nog een factuur krijgen i.v.m. de afsluiting/opzegging van je abo.

Dit komt omdat je de abo-kosten vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf.

Met de laatste slotfactuur wordt alles definitief verrekend en krijg je bij een credit-afrekening geld terug en bij een debet-afrekening moet je het laatste restantje nog betalen.

 


Dankjewel voor je snelle reactie en heldere uitleg Jan.

Ik zal de openstaande factuur dan voldoen middels een overschrijving van een ander rekeningnummer dat ik nog in Nederland heb. 

Mocht er via een credit afrekening nog geld teruggestort worden dan kan dat niet meer via mijn oude bankrekening. Moet ik mijn rekeningnummer dan wijzigen?


Hallo @Daysintunisia ik zou dat KPN wel even laten weten, vanuit het buitenland +31612001200 en vragen naar de afdeling Collections, kun je meteen je overige vragen nog kwijt.

Succes.

 


Hoi @Daysintunisia, welkom hier. 

Ik kijk graag eens mee of de opzegging er goed in staat. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

 

@JanD +31612001200 kun je alleen vanuit het buitenland bellen met de simkaart van kpn. Anders kom je niet bij ons uit. 


Dag Bart,

 

Ik heb mijn oude adresgegevens en telefoonnummer ingevoerd.

Mijn bankrekening bij ABN/AMRO is inmiddels ook opgeheven. Ik kreeg een creditfactuur zag ik in de mail, maar dit bedrag kan niet teruggestort worden op mijn rekening bij de ABN/AMRO. Ik kan wel een ander bankrekening doorgeven, maar weet niet hoe. Bellen met jullie kan ik inderdaad niet.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben hoor ik ze graag.


Ik heb even meegekeken. Ik zie dat jouw abonnement per 5 januari niet meer bestaat. Ik zie ook dat je handmatig nog de factuur betaalt hebt. Alles is nu klaar en afgerond. 

Mocht je nog vragen hebben of wat dan ook. Dan hoor ik dat graag.