Skip to main content

Ik vind mijn melding via SMS, elke maand ook overbodig met de tekst: ( beste klant vandaag start uw nieuwe maand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op mijn kpn App. groet kpn) daar ik onbeperkt bellen en SMS heb. Ik vind dat heel vervelend en storend s nachts om 00.30 een overbodig bericht te krijgen en heel overbodig. Kan ik die ene SMS niet uitzetten voor beide nummers van dit abonnemnt?? . Andere SMS berichten van kpn wil ik wel blijven ontvangen. Graag uw antwoord

Hoi @Kees van Steenbergen. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om deze sms uit te schakelen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Ik heb het via de telefoon met kpn proberen te regelen. De medewerkster wist niet of het lukt. 
Kunt u het proberen?

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 


Hallo @Kees van Steenbergen , haal deze persoonlijke informatie hier snel weg.

Dit is een openbaar forum, iedereen kan het zien. Via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan 'Bewerk'. Dat kan tot 1 uur na plaatsing.

Zet het in je Forum profiel zoals @Vikash vraagt. Daar kan alleen jij en KPN het zien.


@Kees van Steenbergen Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Deze sms was inderdaad nog niet uitgeschakeld. Ik heb dit zojuist alsnog voor jou gedaan. Als je deze sms toch blijft ontvangen, dan hoor ik dat graag van je!