Skip to main content

Unieke deal blijkt geen unieke deal

• March 20, 2026
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Na jaren probleemloos de iPhone 13 Pro te hebben gebruikt besloot ik nu te gaan voor een gewone iPhone 17. Nog even los van dat ik niet geheel tevreden ben over deze telefoon, vergeleken de 13 Pro die nog steeds perfect werkt, blijkt de prijs te mooi om waar te zijn.

Ingelogd met mijn 06 wordt een prijs weergegeven, die achteraf, de laag blijkt. Een fout van de website schijnbaar. Vanuit KPN komt er geen oplossing of aanbod, dan wel compensatie. Ik vind dat wanneer je adverteert met een ‘unieke deal’ (dus een deal die niet voor iedereen is of echt afwijkt van de concurrentie) je dan niet iemand 9 euro per maand meer kan gaan laten betalen gedurende 24 maanden. Dat deze weergegeven prijs achteraf gezien nooit de bedoeling was wil ik ook wel geloven, maar los het dan wel netjes op met een persoonlijk aanbod. 

Er werd door de klantenservice ook al gesuggereerd dat de foto’s met AI bewerkt zouden zijn. Als er zo weinig vertrouwen is in de vaste klanten van KPN twijfel ik of ik nog klant blijf. Daarnaast heb ik ook schermdelen aangeboden zodat gewoon te zien was dat dit echt de website van KPN betreft. Op dit aanbod is niet ingegaan. 

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Christian, ik snap dat je daar van baalt. Zoals je merkt kan er soms dan een fout insluipen en dat is niet leuk. Ik vind het ook jammer dat je dan een dergelijke negatieve ervaring hebt gehad bij het contact met onze klantenservice, dat is uiteraard niet de bedoeling. Zoals je aangeeft is het dan ook vaak te mooi om waar te zijn. Ik heb als moderator van dit platform niet de mogelijk om je een dergelijk aanbod te doen dan, 

Nogmaals excuses voor de gang van zaken en als je nog vragen hebt stel die dan gerust!Â