Skip to main content

hoi, 

ik wil in mijn familieabbonnement graag bij een telefoonnummer het abonnement verhogen. ik wil daarbij naar unlimeted data gaan. maar wanneer ik via de app het abonnement wil verhogen staat er alleen dat ik kan verhogen tot 20 gb. wanneer ik via de kpn site kijk staat er wel dat ik unlimeted data kan krijgen. wanneer ik unlimeted data bestel, krijg ik dan een nieuwe sim-kaart en vervalt het vorige abbonnement, of hoe zit dit?

gr nienke

Hoi Nienke en welkom op het forum! Als je het abonnement via de app niet kunt verhogen naar Unlimited zit je waarschijnlijk nog in een oudere propositie waarin Unlimited data nog geen optie was. Je kunt dan in je MijnKPN via Producten > Mobiele nummer waar het om gaat zien wanneer je kunt verlengen. Mocht dit mogelijk zijn, dan kun je via de verlengpagina de verlenging naar Unlimited aanvragen. Die gaat dan in op het moment dat je huidige contract afgelopen is (dit staat op hetzelfde overzicht als de verlengdatum in je MijnKPN). 🙂 Dan vervalt het huidige abonnement inderdaad, of je een nieuwe SIM-kaart krijgt hangt af van hoe oud je huidige is. Mocht een nieuwe SIM-kaart nodig zijn, dan belandt deze vanzelf in je brievenbus/op de deurmat. 


Reageer