Skip to main content

Goedemorgen, ik heb sinds vorige week de nieuwe iPhone 13 Pro met een tweejarig Unlimited abonnement, nou wilde ik mijn verzoek indienen voor de Google Nest Hub actie, maar die is al twee keer afgekeurd.
Eerst omdat ik het bestand van het contract verkeerd had gestuurd, de tweede keer omdat er geen aankoopdatum zichtbaar was op het contract. 
Ik heb dus alle mails en MijnKPN doorgekeken voor een document met een aankoopdatum aangaande mijn nieuwe abonnement, maar niks kunnen vinden. Help!

Waar vind ik dat aankoopbewijs met aankoopdatum?

 

mvg, Danny

Ojee @DannyF, wat jammer dat je aanvraag niet direct goed is gekeurd :slight_frown:

Op je contract zou alles moeten staan, óók de datum, volgens mij vind je die op de 2e pagina. Kan het wellicht zijn dat je de orderbevestiging hebt meegestuurd en niet het daadwerkelijke contract? 


Hey Danny, ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat KPN pas de documenten die je nodig hebt verzend als je de telefoon hebt ontvangen. En er is een wachttijd voor de nieuwe iphone. Echt heel slecht geregeld dit. Ik heb al vier verschillende antwoorden van de klantenservice gekregen over wat ik moet doen en ik hoop maar dat ze er op tijd achter komen dat ze schier onmogelijke voorwaarden hebben gesteld.


Ik heb een google nest hub aangevraagt  die zou ik gratis krijgen bij mijn unlimited abonnement maar krijg steeds een mail dat ze hem niet goed kunnen keuren omdat de aankoopsdatum niet goed is en nummer aankoopbewijs ...  heb het al 2x opnieuw ingevuld maar krijg toch weer een mail dat het niet goed is kan iemand mij helpen aub ze kunnen het toch zien wat ik gekocht heb snap er niks van


Hey Danny, ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat KPN pas de documenten die je nodig hebt verzend als je de telefoon hebt ontvangen. En er is een wachttijd voor de nieuwe iphone. Echt heel slecht geregeld dit. Ik heb al vier verschillende antwoorden van de klantenservice gekregen over wat ik moet doen en ik hoop maar dat ze er op tijd achter komen dat ze schier onmogelijke voorwaarden hebben gesteld.

Hi Mark, je ontvang je contract inderdaad als je toestel geleverd wordt maar geen paniek, de uiterste deelnamedatum van de actie zal verschuiven als blijkt dat nog niet iedereen zijn of haar toestel ontvangen heeft op de 17e. We houden dus rekening met de leveringsproblemen!

Ik heb een google nest hub aangevraagt  die zou ik gratis krijgen bij mijn unlimited abonnement maar krijg steeds een mail dat ze hem niet goed kunnen keuren omdat de aankoopsdatum niet goed is en nummer aankoopbewijs ...  heb het al 2x opnieuw ingevuld maar krijg toch weer een mail dat het niet goed is kan iemand mij helpen aub ze kunnen het toch zien wat ik gekocht heb snap er niks van

De afhandeling van de actie wordt gedaan door een externe partner van ons die geen inzage heeft in de KPN systemen en dus niet kan zien wat je hebt besteld, vandaar dat het zo van belang is dat het juiste ‘bewijs’ aan wordt geleverd. Heb je een sim only abonnement besteld? Of een abonnement met toestel? En was je al klant bij KPN waardoor je hebt verlengd of betreft het een helemaal nieuw abonnement? Hoor het graag zodat ik even met je mee kan denken!


Ik heb een sim only unlimited abonnement besteld ik krijg steeds een mail terug dat de aankoopsdatum vergeten ben en het nummer van aankoopsbewijs ik vul het in en het is weer niet goed maar snap het niet want als je iets vergeet in te vullen kun je niet op verder drukken en word alles rood wat je vergeten bent dus heb het echt wel in gevuld groetjes nicole


Ben trouwens een nieuwe klant bij kpn heb ook sinds een week kpn internet 


En wederom vandaag weer een mail gehad dat de aankoops datum niet is ingevuld word er niet goed van 


Gebruikt u wel de goede link / pagina om het aan te vragen? Want "aankoopdatum" klinkt een beetje raar. De actie is van toepassing op het abonnement en niet op het toestel. Het toestel koop je aan, maar dat heeft niets met de actie te maken. De actie geldt ook voor sim only abonnementen. Daar is geen toestel bij. Dan is een aankoopdatum ook niet van toepassing. De abonnement koop je niet aan. Tenminste... volgens mij niet 🤔

Samsung had volgens mij ook een actie lopen met een Google Nest. Maar als je daar dus zit, dan zit je verkeerd. 


Ik heb geen telefoon erbij alleen 2 jaar sim only met bellen en smsen unlimited data abonnement daar zou ik een google nest hub bij krijgen dus snap er niks van


Er wordt in het aanmeldingsformulier wel gevraagd naar ‘datum aankoop’ waarmee de datum wordt bedoeld waarop de bestelling is geplaatst. Gebruik je het juiste format zoals vooraf ingevuld staat in het veldje @Nicoleschaekens? Dus de maand september als ‘09’ en niet als ‘9’? Ik kan me voorstellen dat er iets mis gaat als er van dat format af wordt geweken.

Mocht je het al correct invullen, dan is het mij ook echt een raadsel waar het mis gaat. Ik wil je in dat geval aanraden om even te bellen met onze externe partner die deze actie beheert, via 043-8800150. Ze zullen je er daar vast meer over kunnen vertellen!


@Maja_ Ik heb het net weer ingevuld en gewoon de maand sept als 09 ingevuld 

 

Nou finger crossed 🤞 dat het nu goed is haha

 

Bedankt voor het reageren 


Ik ben heel benieuwd @Nicoleschaekens, als dat formulier echt zo gevoelig is dat het telkens mis gaat als je geen 0 voor de 9 hebt ingevuld, is dat wel handige info om te weten :sweat_smile: Hoor graag of het nu wel lukt!


@Maja_ En ja hoor kreeg net weer een mailtje dat er weer iets fout is gegaan 

Dit keer staat de aankoopsdatum niet op mijn aankoopsbewijs 🙄🙄🙄🙄 en nu heb ik mijn aantal pogingen om te veranderen bereikt hahaha 


:rolling_eyes::thinking: Dit gaat echt niet helemaal lekker zeg :grimacing:

Het formulier hebben ze nu wel in goede ontvangen als ik het goed begrijp? Dan zou je nu verder met ze kunnen communiceren via de mail, aangezien het nu ‘alleen’ nog maar gaat om een bewijsstuk dat blijkbaar niet aan de voorwaarden voldoet. Welk document heb je bijgevoegd als aankoopbewijs?


@Maja_  ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker en ik was de 2 de pagina vergeten van mijn contract nu ben ik dus bezig dat te proberen maar nu weet ik niet hoe ik die 2 in 1 document krijg pfff heb alles op de laptop staan op pdf bestand 


Volgens mij is het al gelukt haha 


Volgens mij is het al gelukt haha 

Ah super! De aanhouder wint :wink: