Skip to main content

Ik kreeg vandaag om 04:11 een sms dat ik 100% heb verbruikt van mijn dagbundel? 
Beste klant, u hebt nu 100% verbruikt van uw 8GB dagbundel. Vanaf nu verlagen we de internetsnelheid. U kunt blijven internetten zonder buitenbundelkosten. Wilt u direct weer internetten op maximale snelheid? Zet dan de Gratis 2GB NL extra bundel aan in de MijnKPN app. Of sms NL2000 AAN naar 1266. Hebt u al een extra bundel? Dan gebruikt u deze vanaf nu automatisch op de maximale snelheid. Groet, KPN

hoezo dag bundel ik heb onbeperkt, naast dat ik onbeperkt heb, heb ik overal mijn WiFi aan. Voor dit nieuwe abonnement had ik 20 Gb en daar kwam ik de hele maand mee door en had nog veel over ook nog. Hier snap ik niks van. Onbeperkt is toch geen 8 gb bundel per dag? Zoveel gebruik ik niet eens. Sinds ik dit nieuwe abonnement heb alleen maar gedonder! 😝

Hoi @Yvonne1976, dat klopt inderdaad. Bij de Unlimited bundel gebruik je een dagbundel van 8GB en als die op is kan je gratis via MijnKPN 2GB toevoegen, zo vaak als je nodig hebt. Dit wordt op onze website over het Unlimited abonnement ook benoemd: Unlimited Data abonnementen bij KPN.

Dat je niet verwacht dat je data verbruikt terwijl de Wifi aanstaat kan ik me voorstellen. Het kan zijn dat de Wifi verbinding niet voldoende was en het toestel de mobiele data gebruikte als ondersteuning. Dit kan je uitzetten op het toestel zelf. Op een iPhone kan je hiervoordeze stappen volgen: Wifi-assistentie in- of uitschakelen. Op een Android toestel heet het Slimme Netwerkwissel, je kunt het uitschakelen door deze stappen te volgen: Instellingen - Verbindingen - Wifi. Hier kan je rechtsboven op geavanceerd klikken en hier kan je de Slimme netwerkwissel uitzetten.


Beste Jasper/kpn medewerker, wat gaat kpn doen om mij als klant te houden ? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan !

Dit is niet het "onbeperkt" wat het abbonement zou moeten zijn.

 

Als ik onderweg geen wifi heb duurt het 15min voor ik in de app de extra bundel aan heb gezet, de "verlaagde" snelheid is zo traag dat inbellen met een ouwderwetse modem nog sneller is.

 

Ik overweeg serieus om elders een abbonement af te sluiten als dit niet aangepast word. .  


En waar denk je wel onbeperkt zonder hindernissen te krijgen, elke provider die onbeperkt aanbied werkt met dag bundels en kleine bundels aanzetten.

Aanpassen gaat niet gebeuren, die hindernis inbouwen is om misbruik te voorkomen zodat het netwerk niet overbelast word.


Beste Jasper/kpn medewerker, wat gaat kpn doen om mij als klant te houden ? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan !

Dit is niet het "onbeperkt" wat het abbonement zou moeten zijn.

 

Als ik onderweg geen wifi heb duurt het 15min voor ik in de app de extra bundel aan heb gezet, de "verlaagde" snelheid is zo traag dat inbellen met een ouwderwetse modem nog sneller is.

 

Ik overweeg serieus om elders een abbonement af te sluiten als dit niet aangepast word. .  

Lijk wel een trend tegenwoordig; zelf de voorwaarden niet lezen (waarin dit heel duidelijk wordt vermeld) en vervolgens dreigen met een overstap. Dit beleid wordt trouwens bij elke provider gehanteerd dus houd daar dan alvast rekening mee…


Ik heb via een tussenpersoon het abbonement laten verlengen, als ondernemer heb ik echt geen tijd om elke keer alles te gaan doorlezen.

Er word geadverteerd met onbeperkt, maar dat gaat achteraf dus niet zonder elke keer 2gb extra te moeten activeren.

Upgraden gaat ook niet omdat er geen abbo meer boven zit.. .

Om van dit gezeik af te zijn zou ik nog extra willen betalen ook, heb geen les nodig in kleine lettertjes lezen 🤦‍♂️


Wat je dan moet doen is wanneer je wakker word gewoon even 60 tot 100GB toevoegen in de app en dan kan je de hele dag plezier maken van je internet. Doe ik ook😁


Wat je dan moet doen is wanneer je wakker word gewoon even 60 tot 100GB toevoegen in de app en dan kan je de hele dag plezier maken van je internet. Doe ik ook😁

Door 's morgens gelijk 50 sms'jes te sturen? Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat da tegenwoordig niet meer kan.


Ik heb via een tussenpersoon het abbonement laten verlengen, als ondernemer heb ik echt geen tijd om elke keer alles te gaan doorlezen.

Er word geadverteerd met onbeperkt, maar dat gaat achteraf dus niet zonder elke keer 2gb extra te moeten activeren.

Upgraden gaat ook niet omdat er geen abbo meer boven zit.. .

Om van dit gezeik af te zijn zou ik nog extra willen betalen ook, heb geen les nodig in kleine lettertjes lezen 🤦‍♂️

Als je ondernemer bent, dan kan je beter een zakelijk abonnement afsluiten. Volgens mij zijn er dan mogelijkheden met hele grote databundels.


Ik snap dat lezen moeilijk is Nick... maar ik zei toch duidelijk in de app... je kunt elke 5 seconde 2GB toevoegen in de app. 


Ik snap dat lezen moeilijk is Nick... maar ik zei toch duidelijk in de app... je kunt elke 5 seconde 2GB toevoegen in de app. 

Ik dacht in andere topics gelezen te hebben dat je pas weer 2 GB toe kan voegen als je data weer op is. Een paar maanden geleden was hier iemand die bij tele2 vandaan kwam. Die deed bij tele2 precies wat u doet. Maar bij KPN kon dat niet. Eerst data opmaken, dan pas weer toe kunnen voegen. En daar was die persoon buitengewoon verbolgen over...


Dit kan gewoon bij KPN via de App zovaak als je wil.

Bij tele2 kan je gewoon met een sms bomber 100 smsjes sturen en heb je 100GB dat is pas chill 😁

En kwa smsjes er zijn wel omwegen bij KPN maar die ga ik natuurlijk niet vermelden.. straks halen ze die mogelijkheid weg🤣


Dit kan gewoon bij KPN via de App zovaak als je wil.

Bij tele2 kan je gewoon met een sms bomber 100 smsjes sturen en heb je 100GB dat is pas chill 😁

En kwa smsjes er zijn wel omwegen bij KPN maar die ga ik natuurlijk niet vermelden.. straks halen ze die mogelijkheid weg🤣

Ok. Lees dan dit topic eens:

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/kpn-unlimted-abbonement-kan-je-op-een-dag-onbeperkt-1gb-aanvullen-via-sms-520265

Want dit is het topic waar ik het over had, het zit wel iets anders dan ik dacht, maar maakt verder niet uit. Deze persoon heeft een nieuw abonnement bij tele2 afgesloten en:

"... en kan je maar telkens 1GB aanvullen (en wachten tot het op is) voordat je alweer nog 1GB kunt aanvullen."

Vervolgens word er verder in dat topic gezegd dat da bij KPN ook zo is.

@Noordzee zegt daar:

"Bij KPN werkt het hetzelfde. Iedere keer als het tegoed op is, dan weer 1GB erbij krijgen. Meer dan 1GB erbij krijgen is niet mogelijk. Je moet dan wachten tot het op is voor de volgende 1GB extra."


@Johan Hogendoornschrijft: Als ik onderweg geen wifi heb duurt het 15min voor ik in de app de extra bundel aan heb gezet,

Wat omslachtig. Gewoon een sms sturen.

Dagbundel van 8 GB onbeperkt internet aanvullen met 2 GB: sms NL2000 AAN naar 1266. (sedert 8 juni ’21 is het nu 2 GB en de dagbundel 8)
Informatielink kpn onbeperkt mobiel internet.