Skip to main content
Vraag

Unlimited400 met eSIM bestellen zonder telefonisch contact

• August 12, 2026
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag het Unlimited400 Sim Only-abonnement bestellen voor één maand (€36 per maand).

Ik wil bij voorkeur een eSIM gebruiken op mijn iPhone 12. Tijdens het bestelproces krijg ik echter alleen de mogelijkheid om een fysieke simkaart te kiezen, omdat ik mijn identiteit moet verifiëren met een EU-identiteitsdocument.

Het probleem is mijn adres. Het adresformulier herkent de toevoeging “-43” niet correct en stelt Vijverweg 143 voor. Dit is niet hoe mijn adres officieel geregistreerd staat.

Daarom wil ik geen fysieke simkaart bestellen die mogelijk naar het verkeerde adres wordt gestuurd.

Is het mogelijk om mijn identiteit op een andere manier te verifiëren en de eSIM direct te activeren? Of kunnen jullie mij helpen om mijn adres correct in te voeren, zodat ik de bestelling kan afronden?

Admin: Adresgegevens aangepast i.v.m. privacy

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 12, 2026

Hallo ​@Maciej777 ,

In jouw situatie is het waarschijnlijk het beste om dit abonnement te regelen in een KPN-winkel. Neem wel jouw ID-bewijs mee. Dan loop je daarna bellend de winkel uit. 😉

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Maciej777 .  Vervelend dat je hier tegenaan loopt. Ik ben het met ​@Noordzee eens. In dit geval kun je het beste even bij een KPN winkel langs. 

Laat je weten of dat lukt?