Skip to main content

Ik hoopte dat die laatste update zou helpen maar helaas is het hier nog steeds bagger met de kwaliteit.

Tijdens het bellen kraakt de verbinding continu en valt nog steeds weg.

Ik ben op het punt dat ik gewoon een andere telefoon aangeboden wil hebben van kpn, dit is onzin, zit hier al bijna een jaar mee nu…

En ik moet telefonisch gewoon bereikbaar zijn, ik betaal maandelijks voor een telefoon die het niet doet zoals het hoort.

Geef me een andere mobiel of vergoed de maandelijkse lasten van deze telefoon, stop mijn abbonement en dan kijk ik zelf wel voor een andere mobiel…

Ben hier zo klaar mee…

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

Ik ben op het punt dat ik gewoon een andere telefoon aangeboden wil hebben van kpn, dit is onzin, zit hier al bijna een jaar mee nu…

@Sanity

Het is allang erkend door Samsung dat het defect bij hen zit. Zij zijn ook degenen die de update geven.

een andere telefoon aangeboden wil hebben

Wend je tot Samsung hiervoor.

Heb je trouwens al geprobeerd de update, die bij velen het probleem met de S21 heeft opgelost, geforceerd op te halen?


Ik ben op het punt dat ik gewoon een andere telefoon aangeboden wil hebben van kpn, dit is onzin, zit hier al bijna een jaar mee nu…

@Sanity

Het is allang erkend door Samsung dat het defect bij hen zit. Zij zijn ook degenen die de update geven.

een andere telefoon aangeboden wil hebben

Went je tot Samsung hiervoor.

Heb je trouwens al geprobeerd de update, die bij velen het probleem met de S21 heeft opgelost, geforceerd op te halen?

 

Ik heb de update direct geinstalleerd toen die uit kwam maar het veranderd helemaal niks.

Daarnaast heb ik een contract met kpn, niet met samsung dus ik neem aan dat ik ook bij kpn moet wezen voor het vervangen van mijn toestel. En niet opsturen ter reparatie of iets maar gewoon een andere telefoon toegestuurd krijgen. Ik heb echt geen zin om hier nog langer mee bezig te zijn, Het is werkelijk belachelijk dat dit al 9 maanden duurt en er nog steeds geen oplossing wordt geboden….

Klantvriendelijk zou zijn als ze gewoon het toestel omwisselen en de rest zelf uitzoeken...


Sorry, maar dat heb je toch echt verkeerd, @Sanity .

Geen enkele verkoper is verantwoordelijk voor de werking van een verkocht apparaat, maar de betreffende fabrikant.

Samsung Nederland is telefonisch te bereiken:

https://www.samsung.com/nl/support/contact/#contactinfo


De werking ja, maar gaat ook om de verkoop. Hun verkopen de telefoon aan mij, dus bij problemen zoek ik kpn op en niet de fabrikant. Aan de verkoper dan de taak het verder uit te zoeken.
Ik hoef dit niet via via uit te gaan zoeken lijkt mij...


Zoals verwacht zegt samsung mij niet te kunnen helpen omdat zij niet de verkopende partij zijn en ze sturen me wederom terug naar kpn om dit op te lossen. 
Ik kom alleen in aanmerking voor ruilen als ik 3 x mijn toestel laat repareren (lekker makkelijk met die tijd is mijn abbo wel afgelopen), belachelijk dit, echt in deze tijd….Niet iedereen heeft zomaar een toestel liggen die toereikend is voor al mijn dagelijkse werkzaamheden…

Daarnaast hebben al vele mensen voor mij hun toestel ter reparatie ingeleverd, tevergeefs, dit is ook hier bekend, dus waarom dat toch blijven afdwingen…

 

Zal wel een tactiek zijn, wetende dat je mensen zo in het nauw drijft dat ze maar accepteren dat dit de situatie is. Je hebt als klant 0,0 rechten in de praktijk, dat blijkt wel weer.

 


Dag @Sanity, balen dat je na de update nog steeds problemen met jouw Samsung Galaxy S21 ervaart. De problemen die in het originele topic werden besproken, hadden betrekking tot het gebruik van 4G op de Samsung Galaxy S21. Dit ging niet alleen over bellen, maar ook voornamelijk over een trage 4G verbinding tijdens gebruik van mobiele data. Een update vanuit Samsung heeft deze problemen verholpen. Als je nu toch nog problemen ervaart, dan is er mogelijk iets anders aan de hand. In dat geval heb je eigenlijk twee opties:

  1. Allereerst kan je het stappenplan voor problemen met mobiel bellen oplossen doorlopen. Als je er hiermee niet uitkomt, kan je telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402 (gratis) om samen verder te kijken naar een oplossing.
  2. Als je hier niet op zit te wachten, dan kan je jouw toestel natuurlijk direct aanmelden voor reparatie. De vraag is inderdaad of dit gaat helpen, maar er is maar één manier om daar achter te komen.

Bijna 2 weken terug contact gehad met iemand van kpn,

Ze beloofde me een nieuw toestel, was geen probleem en ze ging het regelen voor me.

Week lang hoor ik niks, wordt ik vervolgens gebeld dat het toch niet doorgaat en ik moet mijn mobiel gewoon opsturen voor reparatie.

En dat kan volgens de mevrouw niet via samsung maar moet via kpn omdat ik daar de klacht heb lopen en ik het wel op de officiële manier moet doen. Dit was niet mijn voorkeur aangezien samsung sneller is met reparaties dan kpn, maar blijkt dat ik geen keus heb hierin…

Uiteindelijk heeft ze me dan een leentoestel beloofd, omdat ik zelf geen  vervangend toestel heb.

Maar ook daar hoor ik niks meer van…..en ik blijf maar zitten met een k*t toestel dat niet normaal kan bellen en enorme netwerk problemen heeft….

Dus dat doet kpn weer erg netjes, maar niet heus…

 

Ik vind het ook helemaal prima als jullie gewoon kosteloos mijn abonnement stopzetten, dan krijgen jullie van mij die waardeloze S21 terug en dan stap ik over naar een andere provider.

 


Ik zie dat jouw klacht in behandeling is bij onze klachtenafdeling. Ik wil daarom voorstellen het contact via jouw klachtbehandelaar te laten lopen. Ik zal haar op de hoogte stellen van dit topic.