Skip to main content

Na de update van de simkaart die vandaag is gedaan kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb geprobeerd een nieuwe simkaart aan te vragen maar wanneer ik mijn 06 nummer ingeef en de code zegt het systeem dat ik geen nieuwe simkaart nodig heb om 4 G te kunnen gebruiken. Graag heel snel een oplossing want ik kan nu niets.

Snelste oplossing is de lokale KPN winkel binnen lopen, kan je bellend naar buiten 


Beste Speedmaster, dat is helaas niet mogelijk. Niet iedereen is mobiel!


Net met een andere telefoon contact gehad. Ze sturen een nieuwe op. Opgelost


Hoi @Marjonneke1968, goed om te lezen dat het inmiddels telefonisch is gelukt en er een nieuwe simkaart onderweg is! In zo'n situatie is de winkel die speedmaster noemde inderdaad een snelle optie, ook is bellen zoals je merkte snel en via de chat kan zoiets ook erg snel.

Via het forum kan het ook, maar wij zijn iets minder snel dan dat. Zeker als je snel een oplossing wilt zijn de genoemde opties gunstiger :slight_smile:

Mochten we in de toekomst hier nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden. Voor dat geval ook alvast de tip om je forumprofiel daarbij volledig in te vullen. Als je gegevens daar staan kunnen we meteen met je meekijken, als er niets staat kunnen we niets.


Beste Jasper,

 

Dank je wel. Ik ga gelijk mijn profiel verder invullen.

 

Grt marjon