Skip to main content

Goedemiddag. 

Ik Probeer al sinds de 18e mijn zakelijke abonnement te verlengen maar het lukt niet. 

Heb het meerdere keren geprobeerd en krijg elke keer weer de melding :Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik. Maar zelfs na 4 dagen staat het er nog en elke bestelling weer. 

Krijg wel steeds emails als ik probeer te verlengen met daarin 3 pdf bestanden, 1 over tarieven en iets algemeens ofzo.

Ik probeer het te verlengen met de samsung Galaxy Note20 Ultra 5G

256 GB Mystic bronze.

Hoe kan het dat dit niet lukt? Al dagen lang niet en meerdere keren proberen? 

Mvgr Daniel 

Weert geprobeerd en weer het zelfde. Waarom krijg ik hier geen antwoord? 


Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


Thx


Twee dagen wachten is niet uitzonderlijk. Het kan ook sneller.


Nog steeds geen antwoord. Schiet lekker op dit 


Ik denk dat je hier ook niet goed zit. Dit is het consumentenforum.  Je moet bij het zakelijke forum zijn als he een zakelijk abonnement hebt.


Bellen is sneller. Ik gaf al aan dat het antwoorden hier enkele dagen kan duren. Nog geen 24 uur later vind u het niet opschieten.


Goedemiddag. 

Ik Probeer al sinds de 18e mijn zakelijke abonnement te verlengen maar het lukt niet. 

Heb het meerdere keren geprobeerd en krijg elke keer weer de melding :Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik. Maar zelfs na 4 dagen staat het er nog en elke bestelling weer. 

Krijg wel steeds emails als ik probeer te verlengen met daarin 3 pdf bestanden, 1 over tarieven en iets algemeens ofzo.

Ik probeer het te verlengen met de samsung Galaxy Note20 Ultra 5G

256 GB Mystic bronze.

Hoe kan het dat dit niet lukt? Al dagen lang niet en meerdere keren proberen? 

Mvgr Daniel 

Hallo @Daan19800 

Dit is het particuliere forum van KPN. Voor zakelijke klanten is er een ander forum: 

https://zakelijkforum.kpn.com
 

Je kunt ook bellen met 0800-0403. 

 


Thx Noordzee 


Reageer