Skip to main content

Vandaag mijn 2017 Zorgeloos abo (10 GB) verlengd naar Hussel 25 GB en onbeperkt bellen/sms, volgens de dame bij MM zou ik dan €25 pm gaan betalen. Als ik nu bij mijn kpn kijk staat daar dat ik vanaf 28-11-2020 € 32,50 pm ga betalen. Bij “Korting zolang je abonnement loopt”. Staat niets ingevuld. Er zijn nog twee Compleet abo’s en vast internet op ons adres. Ik heb dan toch recht op €7,50 korting? Of komt dat omdat nog niet alle gegevens verwerkt zijn? Groeten, L

Hallo @grunticus ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 7,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Dat werkte helaas nog niet. Ik heb het via de chat opgelost. Maar nu een andere vraag: Er loopt een tijdelijke actie waarbij je €2,50 korting krijgt op onbeperkt internet (kwam ik net achter toeknik het abo van mijn vriendin verlengde in de app). Heeft de mevrouw bij MM dat niet gezien en me daarom het 25 GB abo verkocht (wat nu dus hetzelfde kost als onbeperkt).

Kan dit eventueel nog aangepast worden voor mijn abo zodat ik ook onbeperkt krijg voor de prijs van 25 GB? Nog een vraag: kun je met onbeperkt ook gewoon MB’s delen met de zoon? Alvast dank!


Dat van die prijsaanpassing : Daar gaat alleen een KPN-medewerker over. Je zou weer kunnen chatten of bellen met 0800-0402.

 

Het MB's delen met jouw zoon is zeker mogelijk, mits jullie op hetzelfde adres staan ingeschreven. 

(En hij geen voormalig Telfort-abonnement heeft.)


Reageer