Skip to main content

Beste,

 

Op 29-09-2020 heb ik mijn KPN Compleet sim ony abonnement verlengd, daarmee is mijn nieuwe sim only abonnement op 30-09-2020 overgegaan in KPN Hussel. Destijds was de korting van €5,00 verwerkt vanwege afname (2) producten, mobiel bellen en vaste internetaansluiting (thuis). Mijn product afname is ongewijzigd, dus lijkt het mij dat ik nog steeds voldoe aan de voorwaarden.

Tot op heden zie ik de genoemde korting niet verwerkt in de app/MIjnKPN en zie ik mijn mobiele product (onder producten) aangemerkt als zijnde KPN compleet. Wellicht dienen hier een aantal dagen over heen te gaan alvorens de gegevens juist worden getoond? Desondanks het verzoek om a.d.h.v. mijn gegevens na te kijken of alles juist is verwerkt dan wel wordt verwerkt.

 

Alvast bedankt!

Hoi @Nick86 ,

Het gaat heus wel goed komen, mogelijk wordt het na een paar dagen zichtbaar. 
 

Twijfel je?

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 


Bedankt voor jouw reactie.

 

De producten zijn altijd aangemeld geweest (thuis en mobiel) en de korting is altijd correct verwerkt. Enige wijziging die heeft plaatsgevonden is die waarbij ik mijn sim-only abo heb verlengd, en daarmee vanuit KPN Compleet onder KPN Hussel ben komen te vallen. 

 

Ik heb jouw advies opgevolgd, maar krijg de melding dat ik mij niet kan aanmelden omdat het product (mobiel) reeds is aangemeld.

 

Ik wacht het nog een paar dagen af en kom er (ongeacht de uitkomst) alsnog op terug.


Hoi @Nick86 ,

Het gaat heus wel goed komen, mogelijk wordt het na een paar dagen zichtbaar. 
 

Twijfel je?

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Alles staat nu correct weergegeven. Bedankt voor de moeite! Zojuist onderstaand sms ontvangen:

“Beste klant, uw bestelling/wijziging van Hussel Mobiel Korting (5 euro),Gratis Onderling Bellen is verwerkt. Kijk voor meer informatie in MijnKPN. Groet, KPN”


Hallo.

 

Onlangs heb ik een bericht geplaatst over de verwerking van de mobiele korting (€5). Nadat ik mijn Simonly abonnement had verlengd was deze korting niet zichtbaar. Ik ben van KPN compleet naar KPN hussel overgegaan. Na een berichtenuitwisseling op het forum was de korting inmiddels zichtbaar op de app en MijnKPN.

Nu krijg ik de factuur binnen van 12 oktober 2020 en blijkt de korting van €5 toch niet te zijn toegekend (zie bijlage). Maandelijks bedrag dient plm. €23 te zijn ipv €28. Kan iemand dit aan de hand van mijn contract gegevens nakijken en eventueel corrigeren?

Alvast bedankt!

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoi @Nick86, vervelend te horen dat de korting toch niet op de factuur staat. Ik heb het even nagekeken en de Husselkorting staat hier actief. Dit is per 2 oktober (weer) actief. Wat we alleen met mobiele facturen vaak hebben is dat een wijziging zoals dit pas in de volgende maand op de factuur wordt meegenomen, Dus ik verwacht dat je op de november factuur de korting wel ziet, en dan ook teruggaand naar 2 oktober. Ik wil je vragen om dat even af te wachten. 


Hartelijk dank voor jouw antwoord @Erik_ . Ik heb ook even geschakeld met de klantenservice en die hebben mij hetzelfde medegedeeld en geadviseerd. Ik wacht het af.