Skip to main content

Goedendag,

 

Eerst even een opmerking en vraag van wat ik zie na het inloggen.

in 'mijn KPN’ omgeving, zie ik onder ‘overzicht’ twee secties: links vier grijze horizontale lijnen waar continu een soort verlicht gedeelte doorheen waaiert en rechts een overzicht van de laatste vier maandelijkse facturen. Welke informatie zou in het gedeelte links moeten verschijnen?

 

En dan mijn vragen n.a.v. de titel.

In ‘producten’ → ‘mijn voordelen’, staan twee mobiele producten vermeld. En deze zijn vorig jaar in de zomer gewijzigd,(uitgebreid).

Daarvan willen we de ‘ Hussel 10 GB en onbeperkt bellen/smsomzetten van sim-only naar een mobiel abonnement met een nieuw toestel. Kan dit?

 

 

Groet, Gerard.

Hallo en welkom op het forum @gerard26563,
Aan de linkerkant zou je de verbruiksgegevens moeten kunnen zien. Dus o.a. de databundel en hoeveel daar van verbruikt is. 

Een sim only abonnement kan je na 3 maanden open laten breken naar een abonnement met een toestel. Dit kun je (helaas) niet zelf en zal via de klantenservice moeten. 


Hallo en welkom op het forum @gerard26563,
Aan de linkerkant zou je de verbruiksgegevens moeten kunnen zien. Dus o.a. de databundel en hoeveel daar van verbruikt is. 

Een sim only abonnement kan je na 3 maanden open laten breken naar een abonnement met een toestel. Dit kun je (helaas) niet zelf en zal via de klantenservice moeten. 

Hoi Jeroen, dank je wel voor het antwoord.

Hieronder de speedtest en het resultaat als ik de pagina met betrekking tot de verbruikersgegevens open. Ik krijg alleen grijze lijnen in beeld, ook na verversen beeld en na 5 en 10 minuten nog niets.

Mijn Compu. is 12 jaar oud, windows 7 maar werkt goed. Dus als test ingelogd via de PC van onze oudste zoon, (recente Omen, hoge kwaliteit,(gamer)),….zelfde effect. En hij werkt in de ICT en vond het ook erg vreemd.

Voor de vraag m.b.t. abo+mobiel,  zal ik een afspraak maken bij een kpn-winkel om langs te gaan.

Groet, Gerard.

 

 

 

 


Dat je niet alle gegevens goed kunt zien heeft niets te maken met de internetsnelheid. Er gaat iets niet goed in MijnKPN. Ik laat onze technische afdeling hier naar kijken.