Skip to main content
Beantwoord

van sim only naar abonnement met toestel

  • February 2, 2021
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een sim only abonnement(nu 1,5 jaar( en wil deze graag upgraden naar een abonnement met toestel. Hoe kan ik dit regelen?

 

met vriendelijke groet,

 

 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @SHaarLand, Bij ons kan je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen. De snelste manier om dit te controleren is door op kpn.com/verlengen je telefoonnummer in te vullen. Heb je een Sim Only abonnement, maar wil je graag een toestel? Dan kun je 3 maanden na het aangaan van je contract verlengen naar een nieuw contract met toestel erbij. Dit laatste gaat via de klantenservice. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2021

Goedemiddag @SHaarLand, Bij ons kan je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen. De snelste manier om dit te controleren is door op kpn.com/verlengen je telefoonnummer in te vullen. Heb je een Sim Only abonnement, maar wil je graag een toestel? Dan kun je 3 maanden na het aangaan van je contract verlengen naar een nieuw contract met toestel erbij. Dit laatste gaat via de klantenservice. 


Forum|alt.badge.img+2

Hoe zit dat als je een maand contract heb met sim only?


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 10, 2022

Hoe zit dat als je een maand contract heb met sim only?

Dan is er geen enkel probleem @Marcomestreech 
Alleen kun je geen abonnement met toestel per maandcontract krijgen wel per 1 of 2 jarig contract.
Het beste kun je even bellen 0800 0402
of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten