Skip to main content

Goedemiddag ,

 

ik heb een probleem! Ik heb mijn simonly abo laten omzetten naar prepaid.

Dit is gisteren gebeurt als het goed is.

vervolgens heb ik een email ontvangen vannacht welkom bij kpn prepaid en dat ik gratis beltegoed erbij krijg jippie!

-Maar vervolgens kan ik het nummer niet koppelen aan mijn account!

-Krijg geen verificatie code bij de kpn prepaid app.

-kan geen saldo opvragen!

er staat faillure!

Heb ik om 14:55 gebeld naar kpn en deze medewerker geeft aan dat de omzetting naar prepaid is gebeurt.

En hij geeft aan dat het koppelen vast wel lukt op een vaste Computer. 
mocht het dit niet lukken dan bel ik terug en zal dvb worden met de service desk.

Nou krijg ik een smsje dat mijn beltegoed die ik van jullie heb gekregen ook nog een bijna op is!

Nou dat is ook fijn !!!😤

En dan lukt het koppelen in mijn kpn ook niet ! Er stond een ander 06 nummer gekoppeld in mijn Kpn😳😳😳!! Beginnend met 06303 

ik dacht hhuhhhh!! Dus ik heb het ontkoppeld en mijn nummer toegevoegd. 
En wat zegt mijn kpn daarna”De door u ingevoerde gegevens zijn niet herkend als product van kpn  voor consumenten. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw”!! ( in het rood)

pleaseeee helppp

kan iemand mij helpen terugbellen??? Ik kan nu niks  want het beltegoed dat ik van kpn heb gekregen  is net opgegaan aan bellen met jullie!

Ik kan nu niks, niet opwaarderen, geen koppelen, geen saldo check

 er gaat hier iets echt niet goed!

 

 

Nou sorry hoe ik net door 4 medewerkers koud ben doorverbonden zonder aankondiging 😳😳! Ze lezen niks en kijken niks na! En vragen niet door!

ze begrijpen iets niet of kunnen er niks mee en dan gooi je mij maar gewoon door naar de volgende! Zonder aankondiging niks!!

eentje zegt “ heb je die nieuwe sim al gebruikt?

ik zeg ik had sim only en deze zou prepaid worden!

zegt zij weer” ja maar heb je die nieuwe sim al gebruikt?😳😳

serieus??!!

 

en de laatste zegt “ik kan je niet helpen met prepaid, dan moet je naar een kpn winkel”

prepaid kan ik niks mee!

Hallo ik ben nog steeds klant bij jullie met andere producten!!

Sorry ik ben zo boos en teleurgesteld nu  terwijl ik zo vol lof was.

kan iemand mij helpen??????

ik kan niet eens mijn nummer koppelen aan mijn kpn!

ik kan mijn saldo niet checken!

niet eens opwaarderen!!!!

niet aanmelden kpn prepaid app!

het is alsof mijn mobiele nummer niet bestaat in jullie systemen

en mijn prepaid tegoed is op door dat ik jullie moet benaderen! Dus kan iemand bij bellen of mailen??????????

 

 

 

 

 

 


Beste @Beauwee, welkom! Dit schiet niet echt op 😞. Supervervelend.. Is het inmiddels al gelukt? Wil je in ieder geval eens proberen om óf de Prepaid app óf MijnKPN te gebruiken en niet allebei? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan kijk ik met je mee. 


Hoi Marcia,

 

Mijn 06 nummer stond al in mijn forum

 

nou het is net gelukt.

ik had eergister nacht namelijk geen internet meer dus ik d8 ik ben overgezet.

maar in de ochtend had ik gewoon internet op mijn mobiele data!

want mijn wifi had ik uitgezet om te testen.

vervolgens belde ik kpn om te vragen of de omzetting van simonly naar prepaid wel was doorgegaan?

ik kon bellen en ik had internet zonder wifi !

dus ik d8 die sim only abo loopt nog.

die medewerker zei dat het wel was overgezet.

nou na dat gesprek kreeg ik een berichtje dat mijn beltegoed op was 😳

beltegoed??? 
nou bleek dat dus 2,50 gratis beltegoed te zijn geweest van kpn.😔

En de andere 7,50 daar moest je dan drie stappen voor doen.

Deze stappen heb ik gedaan maar niks vernomen over 7,50 gratis beltegoed.

misschien duurt het 2 weken voordat je het krijgt.

geen idee

 


Ik zie inderdaad dat je vandaag pas overgezet lijkt te zijn naar Prepaid. Verklaart ook waarom het eerder niet werkte. Ik wil die 7,50 euro er wel voor je opzetten en ook de 2,50 euro die je aan mobiel internet kwijt bent geraakt vergoeden. Dan is het wel belangrijk dat je je mobiele internet eerst uitzet. Anders gaat je toestel automatisch verbinden met mobiel internet en ben je het zo weer kwijt. Je kunt wel bundels kopen, dan kan je het daarna weer aanzetten. Laat je even weten wanneer je je mobiele internet uitgezet hebt?


Hoi Marcia,

 

oww wauwww dankjewel!😃

ja ik heb de wifi alleen aan!

 


Top, bij dezen geregeld!


 

 

got it!! Heel erg bedankt Marcia,

super goed geholpen en opgelost!

    😀😀😀 👍🏻👍🏻👍🏻🌸

 


Hoi Marcia, of een andere medewerker?

 

ik heb eigenlijk nog 1 vraag over deze overzetting sim only abo naar prepaid.

kan ik jou deze vraag nog stellen?


 

Hallo daar ben ik weer, heb nogal wat kpn problemen achter de rug , het houdt maar niet op!! 
Als ik denk hehe het  is opgelost dan zit dient de volgende zich aan!

maar goed ik ben er weer!


ik ben pas overgezet van sim only abonnement naar prepaid.

doorgegeven 30-4-2020 en dit zou beeindigd worden eind mei 2020. 
ivm de maand opzegtermijn!

Dit is ook gebeurt maar nu krijg ik vandaag een factuur per email voor de periode van 1-6-2020 tot 30-6-2020😳!

ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat ik niet meer heb !!  De afschrijving gebeurt omstreeks 9 juni 2020.

kan iemand mij helpen hiermee??????


Ja, dat klopt @Beauwee! Op het moment dat de factuur opgemaakt was, een paar dagen geleden, was het nummer nog wel een abonnement. Ik adviseer je om de afschrijving niet te storneren. Wij maken, natuurlijk, een eindfactuur op en dan krijg je het teveel betaalde bedrag terug!