Skip to main content

bericht gehad maar wil mijn nummer behouden ik weet het nu even niet meer.

kan dit nu niet makkelijker om contact te zoeken met iemand van kpn

 

Admin: dubbele topic samengevoegd


Hallo @jolandamobiel , kun je iets concreter zijn met je vraag?

Als je bedoelt dat je nu nog een Telfort mobiel abo hebt en dat om wilt zetten naar een KPN abo kan dat, mits je contractvrij bent, en blijft je nummer automatisch behouden.

Heb ik voor mijn vrouw in december nog geregeld van TFT naar KPN, zonder problemen, met nummerbehoud.

 


Gaat het om een prepaid nummer of een sim only abonnement en als het een prepaid nummer betreft moet je het opwaarderen en heb je daarover een SMS cq mail gehad van KPN want beiden nummers vallen nu onder KPN sinds vorig jaar


Hallo @jimny , aan de keuzerubriek van @jolandamobiel  lees ik een mobiel abo.


kan dit nu niet makkelijker om contact te zoeken met iemand van kpn

 

Hallo @jolandamobiel , zie mijn reactie in je andere topic.

Telefoonnummer KPN 0800 0402

Het is niet zinvol 2 topics te openen met dezelfde vraag, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 


Alle simonly abonnementen van Telfort  zijn op 25 en 26 januari 2020 overgezet naar KPN dus het lijkt mij sterk dat dit abonnement bij Telfort is achtergebleven.

En nu maar weer on topic dacht ik zo


Hallo @jolandamobiel, welkom bij ons op het forum. Heb je al contact gehad via het nummer wat Jan eerder noemde? We hebben geen reactie meer van je gezien, dus ik vermoed van wel.

 

Alle simonly abonnementen van Telfort  zijn op 25 en 26 januari 2020 overgezet naar KPN dus het lijkt mij sterk dat dit abonnement bij Telfort is achtergebleven.

Er waren er nog een paar achtergebleven, een handjevol mobiele abonnementen stond deze maand nog bij Telfort. In dat jaar tijd zijn er meerdere berichten naar die mensen gestuurd, maar er is naar aanleiding daarvan niets gewijzigd aan de abonnementen. Die abonnementen zijn nu gestopt, omdat de mobiele Telfort omgeving nu echt helemaal uit de lucht is. Die nummers kunnen binnen een maand bij KPN weer geactiveerd worden met een nieuw abonnement, via onze telefonische collega's. Of dat bij Jolanda ook het geval is weet ik niet, we hebben nog geen gegevens op haar profiel. Er waren nog wel een paar achterblijvers dus.