Skip to main content

Dag,

Ik ben vandaag gebeld door een onbekend mobiel nummer. Deze heb ik in mijn whats-app contacten gezet, het probleem is nu echter dat ik deze persoon eerst een uitnodiiging moet versturen voordat ik erachter kan komen wie deze persoon is.

Is dit nieuw of heb ik een instelling niet goed staan?

Huh!

Waarom zet je een onbekende meteen in je WhatsApp???


Omdat dit een mogelijkheid is om te achterhalen wie er achter een mobielnummer zit, zonder direct te bellen of te reageren.


@Carthago U kunt het nummer beter eerst even checken op Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken?


Is niet te achterhalen.  Gewoon niks mee doen. Als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer😉.


Het nummer is niet te achterhalen, alleen dat het geregistreerd staat in Rotterdam met een kvk nummer. Ik reageer ook niet maar ben wel iemand die wil weten wie mij belt zonder een bericht achter te laten. Maar dit alles geeft nog geen antwoord op mijn vraag! 

 


Dag,

Ik ben vandaag gebeld door een onbekend mobiel nummer. Deze heb ik in mijn whats-app contacten gezet, het probleem is nu echter dat ik deze persoon eerst een uitnodiiging moet versturen voordat ik erachter kan komen wie deze persoon is.

Is dit nieuw of heb ik een instelling niet goed staan?

Omdat u alleen maar een telefoonnumer heeft. Misschien heeft die ander helemaal geen whatsapp.


Het mooie van een smartphone is, dat je je er ook mee kan bellen. Als je zo graag wilt weten wie het geweest is, kan je toch gewoon terug bellen?


Dit zou idd kunnen.


Maar ik heb meer mensen die ik wel wel in mijn telefoon contacten heb staan en waarvan ik weet dat zei whats-app gebruiken en ook deze moet ik een uitnodiging sturen wil ik evt. contact via whats- app met deze mensen


Het mooie van een smartphone is, dat je je er ook mee kan bellen. Als je zo graag wilt weten wie het geweest is, kan je toch gewoon terug bellen?

Dit is nu net niet de bedoeling, omdat ik niet weet of het betrouwbaar is


Het mooie van een smartphone is, dat je je er ook mee kan bellen. Als je zo graag wilt weten wie het geweest is, kan je toch gewoon terug bellen?

Dit is nu net niet de bedoeling, omdat ik niet weet of het betrouwbaar is

Als het een gewoon 06 nummer is, kan er volgens mij weinig gebeuren. Maar als je zo bang bent, zal je moeten wachten tot deze persoon terug belt.