Skip to main content

Hallo 

vandaag abonnement afgesloten voor 15 € per maand maar kijk het nog ff na 

zie ik 17.50 staan das niet de bedoeling Kpn zie foto 

 

@Tonny56 De €2,50 korting voor 5G ontbreekt waarschijnlijk in de weergave van de bestelstatus. Die is als het goed is wel zichtbaar op de orderbevestiging/contract en ga je ook terugzien op de factuur. 
Het contract is altijd leidend. Mis je straks kortingen? Dan corrigeren we dit. Over het algemeen gaat het goed. 


Dus die 15€ klopt wel maandelijks 


Hallo @Tonny56 en @Lisa ,

In de bevestiging wordt altijd de bruto prijs genoemd zonder de korting. Het gaat nu hier niet om de 5G-korting, maar om de KPN-Hussel-korting. 

Die korting krijg je namelijk alleen maar zolang je aan de voorwaarden voldoet. Die korting staat dus niet op de bevestiging. Je moet die Husselkorting nog wel zelf even aanvragen: 

 

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Het lukt me niet of moet ik wachten tot dat het abonnement is in gegaan Wil natuurlijk zo min mogelijk betalen 😊 

het gaat om nieuw abonnement van mijn vrouw ik heb al een abonnement bij kpn al jaren en verder ook tv en internet en bellen van kpn

 

 


Inderdaad @Tonny56 ,

Dat kun je regelen zodra het abonnement is gestart. 


Oké blij mee nog ff wachten dus 👍😊📞


Dit geeft dus onnodig veel wantrouwen, toen ik zelf klant werd bij kpn heb 9 keer moeten bellen omdat alles zo onoverzichtelijk was en medewerkers steeds weer een ander antwoord gaven. Wanneer gaat kpn dit eindelijk eens beter doen? De antwoorden in dit topic stellen mij niet helemaal gerust. Te veel de verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen vind ik.


De antwoorden in dit topic stellen mij niet helemaal gerust. Te veel de verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen vind ik.

@kevster Beetje aparte reactie. 

Want die tool in de link in mijn eerste reactie is speciaal opgezet voor het aanvragen van KPN Hussel korting. Dus dan gaat de aanvraag heus wel goedkomen. 

Dat het aanvragen van Husselkorting wellicht beter automatisch geregeld zou kunnen worden is een ander verhaal.     


Ja klopt de hussel link werk nu nog niet misschien komt dat door het abonnement van mijn vrouw nog niet is ingegaan 

als ik nu de hussel link activeer moet ik dat invullen postcode en telefoon nummer 

maar dan krijg ik deze melding 

 


Klopt @Tonny56 ,

Als je het volgend weekend probeert, dan gaat het wel lukken.  


we gaan het zien 👀👀


Ik heb in december 2 abonnementen verlengt van 2+2 gb voor 14 euro. Eerst ook een keer € 16,50 betaald, maar dat werd een maand later automatisch weer rechtgetrokken hoor. Heb ik zelf niets voor hoeven doen.

(14 euro, want ik heb gekozen voor 150 belminuten)

Bovenaan begint met het abonnementsgeld voor januari, is dus € 16,50. Vervolgens word de Hussel korting van december gecrediteerd, 2 december was de start datum van het abonnement. Als laatste word de Husselkorting van januari er nog afgetrokken. 


Wat is dit nu voor onzin waarom weken later 

en dan de argumenten waarom te laat 

Daar kan ik niks aan doen ik heb nog helemaal geen simkaart ontvangen en heb ook geen wijziging aangevraagd

en simkaart activeren dat kan ik toch niet ik heb geen simkaart waardeloos argumenten zijn dat 

De eerste omzetting zou zijn op 

Gaat mijn contract dan ook later in KPN 

BEN IK NIET BLIJ MEEEEEEEEEE 


Je nieuwe abonnement gaat pas in op het moment dat je nummer actief word, word dit door omstandigheden later gaat die dus ook later in.

Dat je nog geen simkaart hebt kan de reden zijn dat het later ingaat, zou even bellen of die wel al verzonden is en niet ergens is blijven hangen.


Ik had te snel geoordeeld! Noordzee heeft gelijk. De abonnementskosten zijn €17,50. Omdat er producten gecombineerd worden krijg je €2,50 korting (dit abonnement). We geven het weer als €17,50, want als losstaand product (zonder thuis- of 2e mobiel-abonnement) kost het abonnement €17,50. Het is de bedoeling dat de abonnementen automatisch Hussel/Compleet gemeld worden. Dit gebeurd soms niet automatisch als het nieuwe product op een andere naam/klantprofiel staan dan de huidige abonnementen. Echter.. Als je meerdere producten hebt, heb je gewoon recht op de korting. Ook met terugwerkende kracht! 

Tuurlijk willen wij dit ook feilloos laten verlopen. We doen ons best de systemen zo in te richten dat de klant hier niet zelf om hoeft te denken. Toch gaat het niet altijd goed en dient de klant de korting zelf aan te vragen of contact op te nemen om dit te regelen. 

EDIT: Excuses voor de verwarring! 


Dus ik moet eerst hussel aanmelden dan krijg ik die korting zo dat het abonnement 15€ wordt 

of heb ik dat fout 

maar ik heb meerdere producten van kpn krijg ik dan ook meer korting eventueel 😊📞😊


Nee, je krijgt nu alleen 2,50 korting op jouw mobiele abonnement. De voorwaarden van andere producten blijven ongewijzigd. Die gaan nu niet automatisch ook overgezet worden naar Hussel. Op KPN Thuis blijven de voorwaarden en eventuele voordelen dus ongewijzigd. 

 


Dat klopt toch niet ik heb deze gekozen om de prijs en dan moet je er niet gauw 2.50 bij op doen 15€ is 15€ Zaterdag de simkaart gekregen 

daar stond ook dood leuk 17.50 iedere maand wat gaan we hier aan doen 

 


@Tonny56 

Onderin de overeenkomst staat duidelijk (in hele kleine letters) dat de korting van KPN Hussel nog niet verrekend is.

Ik herhaal mijn eerdere reactie: 

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Lukt het aanvragen vandaag nog niet? Probeer het dan bv komende dinsdag. 


Dat had ik toch ook gevraagd van die hussel korting of ik deze eerst moest aanvragen maar kreeg dit antwoord 

 

 


Hallo volgens mijn klopt het niet had een abonnement afgesloten voor mijn vrouw 

Deze leek me wel niet duur 

maar dit is het bedrag wat ze moet betalen ik vind dat heeeeerl vreemd 

Beet bedrogen voel ik me wel 


Het is dus vandaag ingegaan? Gewoon geduld, het komt zeker goed. Die € 2,50 word er vanzelf een keer afgehaald in de komende weken.


Oké bedankt nummer is vandaag overgezet

 


@Tonny56 Het was voor mij één klik op de knop om het meteen te regelen. Dit heb ik voor je gedaan. Korting wordt meteen verrekend. Zodra zij een sms ontvangt met ‘Je bent nu KPN Compleet’, kunnen jullie MB's delen en onderling gratis bellen. Uiteraard krijgt zij de €2,50 korting ook.:blush:  


Hallo ben ik weer heb een abonnement afgesloten voor 15 euro

maar nu moet ik in een keer 23,66 betalen waarom is dit 

verklaar me dat eens 

dit is abonnement van mijn vrouw pas afgesloten snap er niks van 

 

Groetjes Tonny 

  •