Skip to main content

Vandaag heb ik de Samsung Galaxy s21 ultra binnen gekregen. Ik heb er nu al spijt van, want ben me aan het ergeren aan het gewicht van de camera's.

 Ik heb deze wel geïnstalleerd en de voor en achter folie verwijderd.

Kan ik deze telefoon alsnog omruilen voor een Samsung galaxy s21 plus? 

@DewiMace ik ben bang dat dit niet gaat. En de plus zal wel iets duurder zijn dan die je nou hebt, dan zou jou abonnement ook omhoog gaan. Maar heb je eenmaal een abonnement van 1 of 2 jaar dan kan er niet van afgeweken worden. Of heb je deze telefoon gekocht of bij abonnement in?


Dank voor je bericht

Dat is jammer. De telefoon zit bij een abonnement in. 

Ik heb wel iets gelezen over binnen 14 dagen ruilen. Echter zijn die berichten in die forums wel al ouder. Geldt dat niet meer?


Hoe lang heb je het abonnement? Je hebt dan inderdaad 14 dagen bedenktijd zodra jou abonnement actief is, maar volgens mij geldt dit voor het abonnement en niet de toestel. 🤔


@DewiMaceen @Dennis Schreve  Dit geld ook voor het toestel, blijft de wet van kopen op afstand van toepassing en heb je 14 dagen het recht om een product zonder opgaaf van reden retour te sturen, gaat in op het moment van in ontvangst nemen van het toestel.

Je kan het toestel dus retour sturen, wel even van tevoren contact opnemen, je verlenging (als je dat gedaan hebt)word dan geannuleerd en als dat rond is kun je een nieuwe verlenging met nieuw toestel afsluiten.


Wat @Doornekamp33 aangeeft klopt als een bus @DewiMace, je kunt bellen met 0800 - 0402 om je bestelling te annuleren (ma-vrij 08:00 tot 20:00 voor annuleringen), vervolgens stuur je dit toestel retour en als hij retour gemeld is bij ons, kan je opnieuw verlengen met een ander toestel :slight_smile:


@Maja_ geldt het terugsturen ook als het toestel weluit de verpakking is geweest en aan is geweest?


Ja hoor, dat maakt niets uit @DewiMace :blush: