Skip to main content
Beantwoord

Vandaag melding gekregen dat mijn korting verwerkt is, waarom nu pas?

• April 8, 2022
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik kreeg vandaag een sms dat de korting/wijziging op mijn abonnement is verwerkt? Waarom gaat die korting nu pas in? Ik ben allang klant met internet/tv en mobiel.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @G-JK ,

Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van jouw korting. Net zoals je zelf verantwoordelijk bent om te kijken of jouw abonnement wel de beste keuze is voor jou.  

Maar vaak krijg je de korting automatisch toebedeeld door KPN. Mogelijk heb je onlangs iets gewijzigd aan jouw abonnement, waardoor ook de korting is gewijzigd. Bij mobiele abonnementen op de voorwaarden van KPN Hussel is de hoogte van de korting afhankelijk van het abonnement. Hoe duurder het abonnement, hoe hoger de mogelijke korting is. (Loopt van 2,50 per maand to maximaal 7,50 per maand. )  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 8, 2022

Hallo @G-JK ,

Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van jouw korting. Net zoals je zelf verantwoordelijk bent om te kijken of jouw abonnement wel de beste keuze is voor jou.  

Maar vaak krijg je de korting automatisch toebedeeld door KPN. Mogelijk heb je onlangs iets gewijzigd aan jouw abonnement, waardoor ook de korting is gewijzigd. Bij mobiele abonnementen op de voorwaarden van KPN Hussel is de hoogte van de korting afhankelijk van het abonnement. Hoe duurder het abonnement, hoe hoger de mogelijke korting is. (Loopt van 2,50 per maand to maximaal 7,50 per maand. )  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @G-JK. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag daarmee beantwoord?Â