Skip to main content

Graag een nieuw nummer..

Dat kan alleen maar telefonisch @M.mv 
Gratis te bereiken met 0800 0402 
Denk er wel om je nummer veranderd direct en je kunt niet weer je oude nummer terugkrijgen.


Oh oke ik ben echt niet in staat om te bellen wegens ziekte. Ik las op het forum dat het via hier ook kan. Vandaar dat ik het probeerde. 


Hoi @M.mv 
Dan zul je toch je profiel moeten invullen anders weten ze niet wie je bent.
Aan de naam M.mv hebben ze niets…..
Dus vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in, in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Het dit inmiddels gedaan


?


Dit is geen chat @M.mv 
Het kan enkele dagen duren eer de KPN reageert.
Dus even geduld, ze komen vast en zeker aan je vraag toe.


Goedemiddag @M.mv!

Ik lees dat huistijger je al voorzien heeft van het juiste antwoord en een belangrijke voorwaarde:
 

Denk er wel om je nummer veranderd direct en je kunt niet weer je oude nummer terugkrijgen.


Het wijzigen van een mobiel nummer gaat niet lukken via het forum, @M.mv: er wordt een verificatie per SMS gedaan en om deze reden is het niet mogelijk om dit via het forum te regelen.

Is er iemand in jouw omgeving die samen met jou kan bellen naar onze klantenservice?
Samen, zodat deze persoon het gesprek kan voeren en jij toestemming kunt geven voor het gesprek en de wijziging maar ook om de ontvangen verificatiecode door te kunnen geven.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. 
Houdt voor een snelle afhandeling het klantnummer bij de hand.

Ik wens jou veel sterkte met jouw gezondheid!