Skip to main content

Goedendag, 

Ik merk dat mensen die mij via een vaste telefoonlijn bellen mij niet te pakken kunnen krijgen op mijn mobiele telefoon. Ik kan wel gebeld worden door mensen die vanaf hun mobieltje bellen. Maar vaste telefoons krijgen geen gehoor wanneer zij mij bellen en ontvangen soms zelfs een vreemde stem dat mijn telefoon niet te bereiken is.

 

Wat gaat hier fout?

 

PS: wanneer mijn abonnement in april afloopt stap ik over naar een andere provider, dit is al in november geregeld (met nummerbehoud), zou hier iets fout zijn gegaan?

Het nummer is nog gewoon bij kpn. Anders zou je helemaal niet meer bereikbaar zijn.

Is er een overeenkomst met die vaste nummers? Zitten die bijvoorbeeld allemaal bij Ziggo?

Ik kan me niet voorstellen dat vaste kpn nummers je niet zouden kunnen bereiken.

Of…. staat je telefoon misschien op ‘niet storen'. Met beperking als 

alleen favorieten

alleen contacten

Bellers herhalen (als men dan belt krijgt men een onbereikbaar melding. Belt men binnen een kwartier nogmaals dan komt men er wel door)


Bedankt voor uw reactie. Mijn telefoon staat "helaas” niet op “niet op storen”, dus snap nog niet wat het probleem is. Maar bedankt voor het meedenken in ieder geval


snap nog niet wat het probleem is.

Enige wat ik nog kan verzinnen dat het dan allemaal nummers zijn die bij Ziggo zitten. Heb je dat al eens gevraagd aan die personen?


Het probleem is inmiddels opgelost, bleek dat ik helemaal niet meer gebeld kon worden, alleen via Whatsapp. Maar blijkt dat ik nu al mijn nieuwe simkaart van Tele2 moet gebruiken ;) 

 

Nogmaals bedankt in ieder geval voor het meedenken