Skip to main content
Beantwoord

Veel meer MB’s gekregen, is dat nieuw?

• August 8, 2021
  • 4 reacties
  • 226 keer bekeken

clentjes
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Sinds twee maanden krijg ik bij mijn Hussel 5Gb ineens 25Gb aan mobiel internet. Via de KPN chat kon de medewerker vorige maand niet verklaren waarom ik ineens zoveel extra kreeg. Nu zie ik echter alweer 25Gb. Is dit een zomer cadeau van KPN wellicht?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @clentjes, dit is inderdaad een actie maar niet tijdelijk :blush: sommige klanten hebben extra data gekregen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 10, 2021

Hoi @clentjes, dit is inderdaad een actie maar niet tijdelijk :blush: sommige klanten hebben extra data gekregen!

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 10, 2021

Hoi @clentjes, dit is inderdaad een actie maar niet tijdelijk :blush: sommige klanten hebben extra data gekregen!

Ja ... oudere abonnementen die naar verhouding veel betalen. Maar ook Hussel klanten? Die abonnementen zijn nog niet zo oud. En waarom gelijk 20 GB extra? Want ik gok dat @clentjes nu iets heeft wat hij/zij nooit bij een nieuw abonnement zo af zou kunnen sluiten?

clentjes
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • August 10, 2021

Precies! Het wordt wel gewaardeerd, laat ik dat voorop stellen. Tip aan KPN: communiceer dit naar klanten voor wie het geldt. Ik schrok ervan omdat het zo enorm veel meer is dan ik in de Hussel 5Gb afnam. Voor jullie scheelt het “waste calls/mails/berichten”.

Het is me nu wel duidelijk dat “sommige” klanten een permanente verhoging hebben gekregen (binnen de looptijd van het abonnement) van data.

Dank daarvoor ☺️

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik verbaas me er ook een beetje over dat je hier geen brief of mail over hebt gehad :sweat_smile: ik ga het doorgeven!