Skip to main content

Beste Lezer,

Gisteravond zag ik op TV een reclame over de onbeperte internetbundels die een terugkomst maken.

Ik kan mij herinneren dat ik jaren geleden ook zo'n bundel had (€25 als ik mij kan herinneren) maar dat deze op een gegeven moment geschrapt zijn en ik weer naar een 2500 of 5000MB bundel moest. (dit was ook duurder).

Op het moment heb ik een 50GB Simonly bundel (dat is uiteraard ruim voldoende).

Het viel mij op dat de onbeperkt bundels €35 per maand kosten, ik betaal nu +/- €37 voor mijn 50GB bundel. 

Ik vindt het opmerkelijk dat ik nu een duurdere bundel heb met minder MB's dan jullie huidige aanbod (het gaat mij niet zo zeer om die €2/maand maar meer om het principe).

 

Ik ben benieuwd wat jullie standpunt hierin is, ik hoor graag van u.

 

Bij voorbaat dank.

 

Groet Martijn.

Welkom op het forum, Martijn. Onze abonnementen veranderen periodiek qua inhoud en prijs. En ook hebben we periodiek acties waarbij sommige abonnementen tijdelijk goedkoper zijn. Op het moment dat je een abonnement afsluit leg je je vast op de combinatie van prijs en inhoud die op dat moment geldt. En dat blijft dan ook zo gedurende de termijn van je contract. De 50GB bundel die jij hebt hebben we op dit moment ook niet meer in ons aanbod zitten voor nieuwe klanten. Maar hij blijft voor jou actief zolang je contract loopt. En daarna ook nog als je niet verlengt.

Als je buiten contract bent kun je via je MijnKPN verlengen naar een van de huidige abonnementen en krijg je ook de huidige prijzen en acties.


Beste Erik,

bedankt voor jouw bericht en toelichting!

Ik weet dat het voor een bedrijf zoals KPN niet rendabel is maar ik vind het opmerkelijk dat het lijkt dat providers tegenwoordig meer aandacht besteden aan nieuwe klanten naar binnen “lokken” in plaats van de trouwe klanten te “belonen”.