Skip to main content

Sinds ongeveer 2 maanden valt de verbinding tijdens het bellen regelmatig weg. In huis maar ook buiten, op verschillende plekken in NL. Eerder nooit problemen gehad hiermee. Is bij in- en uitgaande oproepen. Soms kunnen mensen mij nog wel horen maar ik hen niet. Is vaak een paar seconde, dan kunnen we elkaar weer horen. Is bij bijna ieder gesprek wel een keer. Samsung a40, streepjes van bereik zijn er. Telefoon al vaker opnieuw opgestart. Wat kan er gedaan worden om dit probleem te verhelpen? Alvast bedankt voor uw reactie. 

Hoi @TvanO . Wat een vervelende storing. 

Ik wil graag het toestel als boosdoener uitsluiten. Heb jij de mogelijkheid om de SIM kaart (tijdelijk) in een ander toestel te proberen?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Bedankt voor de reactie, simkaart in een ander toestel heb ik nog niet geprobeerd omdat mijn telefoon vorige week uitviel. Is al 2x eerder gebeurd. Klantenservice gebeld vorige week zondag en ik zou teruggebeld worden door de technische dienst maar nog niks gehoord. Telefoon is nu 1 jaar oud, vind het niet kunnen dat dit soort problemen al voorkomen. Ik moet denk ik weer contact opnemen met de klantenservice of is er een andere mogelijkheid om in contact te komen?

Alvast bedankt.

Mvg 


Hoi @TvanO . Wat bedoel je met uitvallen van het toestel? Stop ‘ie er helemaal mee?

In dat geval lijkt het mij raadzaam om er mee naar een KPN winkel te gaan. 


Inderdaad, dat de telefoon helemaal niks meer doet. Heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en ga naar een kpn winkel. Bedankt voor uw reactie.Â