Skip to main content

Op 22 november heeft kpn werkzaamheden uitgevoerd in mijn omgeving , sinds dien heb ik geen WiFi meer. Voor deze werkzaamheden werkte mijn telefoon perfect. Ik heb meerdere keren telefonisch contact gehad met de kpn en ben meerdere keren in de kpn xl winkel geweest . Daar hebben ze alles geprobeerd, inclusief de Sim kaart verwisseld . Niets helpt. Afgelopen vrijdag opnieuw naar de winkel geweest, daar is na telefonisch contact,verteld dat mijn probleem bij een externe partij is ondergebracht. Mij werd verteld dat het nog weken kan duren voor ik iets te horen krijg. Ik heb gevraagd om een oplossing, bijvoorbeeld een vervangende telefoon, maar dat kan niet schijnbaar. Er is ook niet de moeite genomen om mij te vertellen dat dit nog weken gaat duren , even een berichtje over de status was een kleine moeite geweest.

 

Beste @KarstvW, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Er is momenteel een lopend probleem met de iPhone 11 bij een aantal klanten. Ik heb het idee dat mijn collega's die procedure in werking hebben gezet. In dat geval is er een ticket aangemaakt voor onze technische dienst die vervolgens jouw gegevens doorzetten naar een externe partij. In dat geval wordt er binnen een week of 3 contact met jou opgenomen voor een passende oplossing. Als de collega's van de technische dienst niets geks zien, dan nemen zij contact met jou op. Dat gaat in de regel wel iets sneller. Ik twijfel namelijk of dit met het lopende probleem te maken heeft, aangezien je pas heel recent hier tegenaan loopt. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.Â